همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت که از عملکرد کی روش در مدت سه سال و نیم گذشته راضی هستیم و وضعیت ادامه همکاری وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دو روز آینده مشخص می‌شود .

کفاشیان

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان پس از پایان نشست با مدیران عامل 16 باشگاه لیگ برتر فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنان پاسخ گفت .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارلوس کی‌روش می‌تواند به فعالیت خود در ایران ادامه دهد یا خیر ؟ گفت: یکشنبه( 8 تير) نشستی با حضور مسئولان فوتبال کشور با هدف بررسی این موضوع برگزار می‌شود.

وی یادآور شد که از عملکرد کی روش راضی هستیم اما رقم پیشنهادی وی خارج از توان ماست. از این رو قرار است جلساتی با حضور وی و سایر مسئولان در دو روز آینده برگزار شود و به جمع بندی نهایی در این زمینه برسیم .

کفاشیان در پاسخ به پرسشی در مورد انتشار خبر خداحافظی کارلوس کی روش در رسانه‌های داخلی و خارجی گفت: هنوز در این زمینه صبحتی نشده است زیرا ما از وی خواستیم برای ادامه همکاری یا عدم همکاری نشستی داشته باشیم و سپس این موضوع به صورت کاملا رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش دیگری در این مورد که اگر با کی‌روش به توافق نرسیدید، وضعیت تیم و سرمربیگری این تیم چه خواهد شد و آیا گزینه دیگر مربی داخلی یا خارجی است، گفت: این مساله قطعا در کمیته فنی بررسی می‌شود اما ترجیح فدراسیون مربی داخلی است زیرا جذب یک مربی خارجی زمان‌بر است .

وی همچنین در پاسخ به این سوال که شماری از خبرنگاران در یاداداشتی خواستار ادامه همکاری کارلوس کی‌روش شده‌اند، آیا این درخواست در انتخاب شما تاثیر دارد یا خیر ؟ گفت: نمی‌دانم این حمایت چه تاثیری می‌تواند بر روند همکاری فدراسیون با کی‌روش داشته باشد اما باز تکرار می‌کنم از عملکرد کی روش راضی هستیم و قطعا این موضوع بر ادامه همکاری ما تاثیر خواهد داشت.

کفاشیان در مورد رقم پیشنهادی فدراسیون فوتبال به کی‌روش افزود: در مورد رقم پیشنهادی کی روش و افزایش مبلغ قراردادش از وزارت ورزش استعلام گرفته‌ایم و در نشستی که یکشنبه با حضور کی‌روش برگزار می‌شود، در این زمینه تعیین تکلیف خواهد شد.

کفاشیان یادآور شد که کی‌روش تا پیش از این، طبق قرارداد قبلی دستمزد خود را دریافت کرده است اما برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده است .

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر ادامه همکاری با کی‌روش است باید وزارت ورزش و جوانان برای تامین مبلغ قرارداد وی به فدراسیون کمک کند و ما این مساله را با مسئولان وزارت ورزش در میان گذاشته‌ایم .

کفاشیان خاطر نشان کرد: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با سایر بازیکنان ملی پوش به ایران برگشته است و اگر در جلسه‌ای که در این زمینه برگزار می‌شود، به تفاهم لازم دست یابیم در ایران خواهد ماند.

نشست چهار ساعته وزیر ورزش وجوانان و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال شنبه 7 تير در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کد خبر 264085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha