همشهری آنلاین: سخنگوی دولت گفت:جامعه ورزشی هرکس را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند که موجب بالندگی تیم شود مطمئن باشید دولت از این انتخاب حمایت خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال

به گزارش ايرنا، سخنگوی دولت روز چهارشنبه 4 تير پس از پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حمایت دولت از تعیین تیم‌های ملی فوتبال اظهار داشت: قبل از این که تیم ملی اعزام شود برای تمهید مقدمات، بیش از 60 میلیارد تومان به دستگاه ورزش اختصاص دادیم.

نوبخت افزود: الان هم اگر جامعه ورزشی و کارشناسان ما هرکسی را برای سرمربی بودن تیم ملی انتخاب کنند و ما را قانع کنند که در جهت بالندگی تیم هایمان می‌تواند موثر باشد، مطمئن باشید دولت این کار را خواهد کرد.

وی با بیان این که دولت نه تنها از شکوفا شدن استعدادهای ورزشی استقبال می‌کند بلکه خود را مسوول می‌داند، گفت: در ارتباط با این که این‌ها می‌توانند در میادین ورزشی سرافرازی ملت بزرگ ایران را فراهم کنند و موجبات خرسندی آن‌ها را داشته باشند، دولت به این جهت هم خود را موظف می‌داند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با توجه به منابعی که در اختیار داریم، هرچیزی که برای بالندگی بیشتر تیم‌های ملی و ورزشی ما موثر باشد چه والیبال، چه فوتبال و چه رشته‌های دیگر به آن‌ها اولویت می‌دهیم همان گونه که تا الان این گونه بوده است.

سوال بعدی یکی از خبرنگاران درباره تمدید قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان بود، که نوبخت اظهار داشت: هیات دولت از قهرمانان کشور در عرصه های ورزشی و فوتبال که این روزها حماسه آفریدند تشکر می کند. تلاش‌های آنها موجب خرسندی مردم شد و ما در دولت برای موفقیت هر چه بیشتر آنها دعا می‌کنیم.

نوبخت اضافه کرد: دولت آنچه را که توان داشته باشد برای بالندگی تیم‌های ملی از جمله در تخصیص اعتبارات ویژه انجام خواهد داد. دولت در مورد حمایت و دعوت از مربیان کارآزموده که باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادهای قهرمانان کشور شود کوتاهی نمی کند و در خصوص مربی تیم ملی فوتبال نیز به نحو مناسب اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از استعدادهایی که در بین جوانان ما در عرصه ورزش وجود دارد پشتیبانی کرد، گفت: برای موفقیت هر چه بیشتر فرزندانمان در عرصه های گوناگون ورزش از جمله فوتبال دعا می‌‍کنیم. هر چند ممکن است نتایج بازی از نظر برد و باخت مورد توجه نباشد ولی بازی شرافتمندانه که باعث مباهات ملت ایران شود مورد تشکر و قدردانی است و ان شاءالله همیشه شاهد اینگونه موفقیت‌ها باشیم.

کد خبر 263817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha