همشهری آنلاین: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علت ناکامی تیم‌های آسیایی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ را تکرار اشتباهات گذشته دانست.

کالوس کی روش

به گزارش رویترز، تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا نمایندگان آسیا در جام جهانی 2014 هستند اما هیچکدام تا کنون موفق به کسب پیروزی در دیدارهای خود در مرحله گروهی این مسابقات نشده‌اند و بدین ترتیب ممکن است آسیا تنها کنفدراسیونی باشد که در مرحله حذفی جام جهانی هیچ نماینده‌ای ندارد.

کی روش در این باره گفت: تیم های آسیایی هر سال اشتباهات قبلی خود را تکرار می کنند و به همین دلیل هرگز نمی توانند به سطح تیم های اروپایی و یا آمریکای جنوبی برسند.

وی افزود: علت این امر سیستم مسابقات، تمرین و سازماندهی آنها است. نمی توان از اروپا تقلید کرد چون در همان زمانی که فکر می کنید به آنها نزدیک شده‌ای، آنها یک گام جلوتر هستند چون آنها هم پیشرفت کرده‌اند.

کی روش تأکید کرد: ولی مسوولان بر تقلید از اروپایی‌ها اصرار دارند و هر سال این شکاف بیشتر و بیشتر می‌شود. خیلی حیف است چون 60 درصد پولی که وارد فوتبال می‌شود از آسیا می‌آید اما خود آسیایی‌ها در این زمینه بدترین شرایط را دارند.

کد خبر 263528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha