همشهری‌آنلاین: دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بررسی چهار موضوع مهم ۱۵ شهریور ماه سالجاری برگزار می‌شود.

کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس با بیان مطلب فوق افزود: توسعه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی یکی از ضروری‌ترین اقدامات مورد نیاز این حوزه است.

وی با بیان اینکه این کنفرانس به شکل کارگاهی برگزار خواهد شد تا فرصت بیشتری برای بیان کامل آخرین تحقیقات و پژوهش‌های استادان وجود داشته باشد افزود: کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، چهار کارگاهی است که در دومین کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.

کاظمی دینان با بیان اینکه بزودی جزئیات بیشتری از این کنفرانس منتشر خواهد شد افزود: بررسی تاریخچه روابط‌عمومی در ایران نشان می‌دهد این نهاد علمی و حرفه‌ای در یک دهه گذشته، پیشرفت بسیار خوبی داشته اما تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی در مورد جایگاه مطلوب روابط‌عمومی افزود: هر زمان برنامه‌های کلان یک کشور، وزارتخانه، سازمان و یا یک مؤسسه دارای پیوست روابط‌عمومی باشد می‌توانیم به جایگاه مطلوب روابط‌عمومی، اعتراف کنیم.

گفتنی است نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی با حضور صاحب‌نظران و اساتید برجسته در این حوزه روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه سال ۹۲ برگزار شد.

کد خبر 263418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha