همشهری آنلاین: همزمان بامیلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) آیین بزرگداشت مادران شهدای گمنام به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ برگزار می‌شود.

مادران

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه "مادران چشم به راه" به صورت همزمان در تمامی فرهنگسراهای شهر تهران در راستای تکریم هویت‌ دینی و انقلابی، همچنین با هدف تجلیل از مادران شهدای گمنام برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه در فرهنگسرای بهاران با توجه به حضور در دارالشهدای تهران که افتخار نام بیش از 4000 شهید دفاع مقدس را با خود همراه دارد روز دوشنبه 19خرداد ماه ساعت 18 با سخنرانی دکتر نقدی نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، سردار حجت سلیمانی فرمانده بسیج آزادگان و خانم پناهی مادر 3 شهید دفاع مقدس و با حضور بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 و معاونان،حجت‌الاسلام والمسلمین مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر و حجت الاسلام والمسلمین محبی نماینده ولی‌فقیه در منطقه و خانواده‌های شهدا،جانبازان،ایثارگران،آزادگان و مادران شهدای گمنام برگزار و از مادران 25 شهیدگمنام منطقه تجلیل می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران،سینما تئاتر بهاران مراجعه کنند و با شماره تلفن 66231119 تماس بگیرند.

کد خبر 261921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha