تعدادی از اعضای شورای شهر، بسیج شهرداری و شورای‌عالی استان‌ها روز گذشته به دیدار جانبازان بستری در بیمارستان ساسان تهران رفتند و ضمن عیادت از آنها با اهدای گل به تجلیل از فداکاری‌های آنان پرداختند.

شورای شهر بازدید بیمارستان

در ابتداي اين ديدار رئيس شوراي‌عالي استان‌ها و عضو شوراي شهر تهران با تبريك اعياد شعبانيه گفت: برنامه ما در مديريت شهري بايد به‌گونه‌اي باشد كه جايگاه والاي جانبازان را حفظ و از سوي ديگر تلاش آنها را در جامعه يادآوري كنيم.
مهدي چمران با بيان اينكه جانبازان، شهداي زنده هستند افزود: خدمتگزاري به جانبازان از اولويت‌هاي شوراي شهر تهران بوده‌است.

مرتضي طلايي، نايب‌رئيس شوراي شهر تهران نيز در اين ديدار گفت: در فصل بهار وضعيت جسمي جانبازان شيميايي وخيم‌تر مي‌شود به همين‌خاطر دولت بايد نگاه ويژه‌اي به اين مسئله داشته باشد تا اين گروه بتوانند با مشكلات كمتري روبه‌رو شوند.
اقبال شاكري، ديگر عضو شوراي شهر نيز از تصويب طرحي در شورا خبر داد كه براساس آن تسهيلات ويژه‌اي براي كاركنان جانباز و خانواده ايثارگران در سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه شهرداري پرداخت مي‌شود. در ادامه اين بازديد جانبازان بستري در بيمارستان ساسان، مشكلات خود را با اعضاي شوراي شهر مطرح كردند و خواستار حل آن شدند.

گفتني است در حاشيه اين ديدار دكتر توكلي رئيس بيمارستان ساسان، اعلام كرد: از پيشنهادهاي اعضاي شوراي شهر براي بهبود وضعيت جانبازان استقبال مي‌كنم. وي همچنين پيشنهاد داد تا اعضاي شوراي شهر براي فراهم آمدن فضاي تفريحي ورزشي و فرهنگي جانبازان بستري شده، اقدامات لازم را انجام دهد.لازم به ذكر است در بازديد اعضاي شوراي شهر براي عيادت از جانبازان، محسن پيرهادي، حسين رضازاده، علي صابري، پرويز سروري، مجتبي شاكري و عبدالمقيم ناصحي نيز حضور داشتند.

کد خبر 261405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha