دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: پروژه میلیون دلاری تولید شده توسط اندرو لوید وبر و تیم رایس که با حضور بازیگران سرشناس سینما و تئاتر روی صحنه رفته بود در فروش گیشه شکست خورد، در نتیجه اجراهای این اثر موزیکال متوقف شد.

نمایش خارجی

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اخبار منتشر شده عصر جمعه 30 ماه می (9 خردادماه) حاکی از آن بود که اجرای پروژه میلیون دلاری تولید شده توسط اندرو لوید وبر و تیم رایس به دلیل نداشتن فروش مناسب و بازدهی اقتصادی متوقف شد.

مایکل کل مدیر برنامه ریزی تور اجراهای این اثر موزیکال که خود سابقه تهیه کنندگی آثار موزیکال متعددی همچون «مرد عنکبوتی» را بر صحنه تئاتر برادوی دارد، جوابگو نبودن میزان فروش بلیت اجرای این نمایش موزیکال را دلیل لغو شدن اجراهای آن ذکر کرد.

به گفته مایکل کل، در اکثر اجراهای نمایش موزیکال «مسیح» نیمی از صندلی‌های سالن اجرا خالی بود و این آمار فروش بلیت جوابگوی هزینه میلیون دلاری این پروژه نمایشی نبود.

مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی نمایش موزیکال «مسیح» در گفتگویی با نیویورک تایمز اعلام کرد که اجرای این اثر نمایشی توجیه اقتصادی نداشته و صبر کردن برای کاری که در جذب مخاطب موفق عمل نکرده است، نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

در این پروژه نمایشی چهره‌هایی همچون براندون بوید ترانه‌سرا، آهنگساز، نویسنده و بازیگر آمریکایی، میشل ویلیامز بازیگر سینما و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم موزیکال گلدن گلوب، جان لایدن آهنگساز انگلیسی و جی‌سی چز در مقام بازیگر حضور داشتند.

نکته قابل توجه این است که بازیگران گروه هیچکدام از لغو اجراهای نمایش موزیکال «مسیح» خبر نداشتند و روز جمعه از طریق اخبار منتشر شده از ماجرا مطلع شدند.

در اخبار منتشر شده در سایت‌ها اعلام شده بود که پول کلیه بلیت‌های پیش فروش شده نمایش به خریداران پس داده شده‌ است.

اندرو لوید وبر که به همراه تیم رایس کارگردانی این نمایش موزیکال را بر عهده داشته، کارگردان تئاتر موزیکال انگلستان است که دریافت 7 جایزه تونی، 3 جایزه گرمی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب را در کارنامه کاری خود دارد.

تیم رایس نیز نوازنده و ترانه‌سرای انگلیسی است که در تولید و کارگردانی نمایش موزیکال «مسیح» در کنار لوید وبر حضور داشته است.

کد خبر 261283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha