سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در روز جهانی موزه بیش از ۱۰۰۰ نفر از آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به روز جهانی موزه و نمایشگاه آثار چاپ های دستی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، بیش از 1000 نفر به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه آثار چاپ دستی به عنوان "از امپرسیونیسم تا امروز" با بیش از 210 اثر از 75 هنرمند از روز 22 اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد و تا 16 مردادماه ادامه دارد.

در روز جهانی موزه (28 اردیبهشت ماه) که با شعار " آثار موزه ها، پدید آور پیوندها" از طرف ایکوم در سال 2014 نام گذاری شده است، آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 و جمعه ها از ساعت 16 تا 20 به جز شنبه و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

کد خبر 259999
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز