یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مشخص شدن گزینه نهایی ریاست دانشگاه تهران خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده رئیس این دانشگاه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، رضا فرجی‌دانا از معرفی گزینه نهایی برای ریاست دانشگاه تهران تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: پس از تصمیم‌گیری نهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس دانشگاه تهران معرفی خواهد شد.

وی درباره چرایی برگزاری انتخابات در دانشگاه تهران برای انتخاب رئیس این دانشگاه، گفت:‌ شرایط ویژه و خاص دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر در کشور موجب شد شورای منتخبان برای انتخاب رئیس این دانشگاه تشکیل شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های لازم و اخذ تاییدیه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تا دو هفته آینده رئیس دانشگاه تهران معرفی خواهد شد.

تسنیم هم با اشاره به جلسه یکشنبه 21 اردیبهشت ماه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، به گفت‌وگو با جواد هروی، عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس پرداخته است.

هروی در این گفت‌وگو اظهار داشت: فرجی‌دانا در فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس دانشگاه تهران را انتخاب کرده است.

کد خبر 259182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز