همشهری آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران، بعد از ظهر دوشنبه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کرد و ضمن راه‌اندازی پاویون ویژه‌ای به نام معلم از اسکان این معلم و خانواده‌اش خبرداد.

به گزارش ایسنا، احمد مسجد جامعی، ظهر دوشنبه با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگارانی که درباره معلم مستاجری که چند هفته پیش در حین تهرانگردی هفتگی خود با او و خانواده‌اش مواجه شده و کار اسکان آنها را پیگیری کرده بود، گفت: این معلم بازنشسته و همسرش با اهتمام همکاران شهرداری منطقه 7 در منزل مناسبی استقرار یافته‌اند و فعلا هیچ دغدغه‌ای درباره مسکن ندارند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با تشکر از شهردار و کارکنان منطقه 7 اظهار داشت: برخی از لوازم اساسی زندگی این معلم و خانواده‌اش با هزینه شخصی همکاران شهرداری منطقه 7 تهیه شده است که این حرکت نوع‌دوستانه جای قدردانی دارد.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تاکید کرد: از همه همسایگانی که در محدوده مصلی زندگی می‌کنند و طی این چند سال اخیر، شلوغی ها و مشکلات ایام نمایشگاه را با صبر و حوصله تحمل کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم نمایشگاه سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برپایی نمایشگاه، گفت: پیشنهاد می‌کنم پاویون ویژه معلمان برای دوره‌های بعدی پیش‌بینی شود. محلی که برای حضور، استراحت و گپ و گفت معلمان و اساتید دانشگاه مناسب باشد. چنین مکانی نشانه احترام به مقام معلم خواهد بود و امکاناتی فراهم می‌آورد که این قشر فرهیخته از نمایشگاه کتاب بهتر استفاده کنند.

کد خبر 258599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز