رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز از دولت خواست طبق قانون یارانه‌ها را در فاز دوم مدیریت کند.

این نخستین واکنش رئیس مجلس به نتایج ثبت‌نام یارانه‌‌ای و سیاست دولت مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به همه متقاضیان است.

ظرفیت سرمایه‌گذاری پارس‌جنوبی

با ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه سرمایه‌گذاری 20میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، زیرساخت‌های بندری، تکمیل و توسعه خطوط راه‌آهن و طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس فراهم شده است.

بلژیک آماده سرمایه‌گذاری در ایران

رئیس اتاق بازرگانی بلژیک و سفیر این کشور در تهران در دیدار با رئیس هیأت عامل ایمیدرو از همکاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران استقبال کرده و خواستار گسترش روابط 2کشور شدند.

رشد تقاضای سی‌ان‌جی

با افزایش نرخ بنزین در 2روز گذشته تقاضا برای سوختگیری سی‌ان‌جی به‌طور محسوسی افزایش یافته، اما مردم کلانشهرها از تعطیلی برخی جایگاه‌ها بدون اطلاع قبلی گلایه دارند.

کارت اعتباری انرژی در راه است

براساس طرحی که شرکت ملی نفت ایران ارائه کرده، به هر خانوار ایرانی یک کارت اعتباری انرژی ارائه می‌شود تا به‌صورت اعتباری این هزینه‌ها را پرداخت کند. این کارت در مرحله نخست به تولید‌کنندگان اختصاص می‌یابد.

پنجمین نمایشگاه فرش دستباف

پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران از امروز تا 12اردیبهشت‌ماه با 2هزار مترمربع مساحت در موزه فرش ایران آغاز به‌کار کرده و در این نمایشگاه آثار برتر ابریشم ایران، جهان و نفیس‌ترین تابلو فرش‌ها ارائه می‌شود.

کد خبر 257583
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز