همشهری آنلاین: تیم ملی هاکی چمنی ایران که به منظور شرکت در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در بنگلادش به سر می‌برد، در اولین بازی خود به مصاف سنگاپور رفت.

Hockey

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، نیمه اول این بازی با تک گل نوید طاهری‌راد به پایان رسید. در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم نیز رضا عباسی یک گل به ثمر رساند. اما پس از آن سنگاپور موفق شد با 3 گل پیاپی نتیجه را 3 بر 2 به نفع خود پایان دهد.

تیم ایران در دومین بازی خود روز سه‌شنبه (27 اسفند) از ساعت 11.30 در مقابل هنگ کنگ قرار خواهد گرفت. در دیگر بازی این روز بنگلادش به مصاف تیم هنگ کنگ می‌رود که دیدار این دو تیم را داور برجسته کشورمان، رحمت محمدی قضاوت خواهد کرد.

این مسابقات از تاریخ 24 اسفند ماه لغایت 4 فروردین 93 با حضور تیم‌های عمان، بنگلادش، سریلانکا، سنگاپور، چین تایپه، هنگ کنگ و قطر در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم‌های بنگلادش، سنگاپور و هنگ کنگ همگروه می‌باشد. از میان 8 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، 6 تیم جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب خواهند کرد. البته تیم‌های چین، هند، ژاپن، کره، مالزی و پاکستان از قبل سهمیه حضور در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی را کسب کرده‌اند.

اسامی نفرات اعزامی کشورمان به شرح ذیل می‌باشد:

رجب نورانی (سرمربی)، ابوالفضل یوسفی (مربی) مسعود نظری (پزشک)،علیرضا چزانی، یعقوب بهرامی، رضا رحیمی‌پور، کاوه ملکی، وحید فتحی، محمد حسین‌زاده، محمد اثنی‌عشری، مسعود بهلولی، نوید طاهری‌راد، رضا عباسی، رضا نوروززاده، امیر اروئی، محسن بهلولی، بهنام سعدی، حمید نورانیان، شایان بزرگ‌زاده، سجاد نوری، سید محسن قاسمی

 

کد خبر 253570
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز