پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بورس‌های آسیایی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند جهت گیری یکسانی نداشتند. گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ را در این باره بخوانید:

asia stock

شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با یک ممیز پنجاه و سه صدم درصد افزایش معادل یکصد و سی و هفت ممیز بیست و پنج صدم واحد افزایش به پانزده هزار و دویست ممیز بیست و سه صدم رسید.

شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با بیست و دو صدم درصد کاهش معادل شصت و هشت ممیز نود و پنج صدم درصد کاهش ، به رقم بیست و دو هزار و پانصد و هفتاد و شش ممیز سی و هفت صدم واحد رسید.

بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با بیست و چهار صدم درصد معادل سی و شش ممیز بیست و دو صدم واحد کاهش به پنج هزار و چهارصد و سی و نه ممیز بیست و یک صدم واحد رسید.

شاخص سهام بورس شانگهای کامپوزیت با شصت و هشت صدم درصد معادل بیست و هفت ممیز چهل و سه صدم واحد کاهش به دو هزار و پنجاه و دو ممیز سی و هشت صدم واحد رسید.

شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با نوزده صدم درصد افزایش معادل سی و پنج ممیز چهل و هفت صدم واحد به یک هزار و نهصد و سی و شش ممیز بیست و چهار صدم واحد رسید.

کد خبر 252169
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز