آرسنال امشب در بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است و می‌خواهد ثابت کند که از شکست فصل گذشته درس گرفته است.

آرسنال امیدوار به یک بازی بی‌نقص مقابل بایرن مونیخ

بایرن، قهرمان اروپا فصل گذشته در لندن به پیروزی 3 بر یک رسید و برد 2 بر صفر آرسنال در بازی برگشت برای صعود کافی نبود. آرسنال که با خرید اوزیل و فلامینی و پیشرفت بازیکنان جوانش در شرایط بهتری نسبت به فصل قبل به سر می‌برد، مصمم است که پس از 3سال حذف متوالی در این مرحله، به جمع 8تیم پایانی برسد. این در حالی است که بایرن پس از قهرمانی سه‌جانبه فصل گذشته با اضافه شدن گواردیولا و بازیکنانی مثل گوتزه و تیاگو آلکانتارا از فصل قبل هم قوی‌تر شده است.

پر مرته ساکر، مدافع آلمانی آرسنال بر این باور است که تیمش با 2بازی بی‌نقص می‌تواند بایرن مونیخ را حذف کند: «با 2بازی بی‌نقص می‌توانیم آنها را حذف کنیم. حالا می‌دانیم که توان شکست آنها را داریم و احتمالا شرایط روحی ما به همین‌خاطر بهتر از سال گذشته خواهد بود. در بازی رفت فصل قبل خیلی به آنها احترام گذاشتیم و آنها کار آسانی داشتند. از آن بازی درس گرفته‌ایم و این بار بهتر بازی می‌کنیم. در این فصل به‌دنبال رسیدن به موفقیتی بزرگ هستیم، پس باید بهترین‌ها را شکست بدهیم.» آرتتا برای این بازی محروم است، ولی ویلشر و سانیا که در پیروزی 2 بر یک یکشنبه مقابل لیورپول در جام‌حذفی استراحت کردند، به ترکیب اصلی برمی‌گردند.

بایرن‌مونیخ هم با پیروزی 4 بر صفر شنبه مقابل فرایبورگ نشان داد که همچنان در اوج به سر می‌برد. آنها در 13بازی متوالی بوندس لیگا برنده شده‌اند و در 46بازی متوالی بدون شکست هستند. بایرن برای این بازی بال چپش فرانک ریبری را ندارد و بازیکن هم‌پستی‌اش خردان شکیری هم شنبه مصدوم شد.

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که پیروزی فصل قبل مقابل آرسنال نباید آنها را فریب بدهد: «ما در لندن خیلی خوب بودیم. فکر می‌کردیم در بازی برگشت هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند. ولی ناگهان دیدیم که 2 بر صفر عقب افتاده‌ایم و هنوز چند دقیقه دیگر از بازی باقی مانده.» لام اضافه کرد: «آنها در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند و این یک اتفاق نیست. آنها از نظر تیمی پیشرفت کرده‌اند. آنها قوی‌تر شده‌اند و تیم‌شان تعادل بیشتری دارد.»

کد خبر 250240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز