سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی انگلیس در حالی که ارزیابی خسارات ناشی از سیل و طوفان در این کشور آغاز شده است اعلام کرد: باران بیشتری در راه است.

uk flood

به گزارش واحد مرکزی خبر از لندن، بنابر اعلام سازمان هواشناسی انگلیس، در 300 نقطه از این کشور، احتمال جاری شدن سیل وجود دارد که در 16 نقطه از این کشور، این احتمال جدی است.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، دیروز نیز از مناطق آسیب دیده از سیل و طوفان بازدید کرد تا در جریان مشکلات مردم و چگونگی کمک رسانی به سیل زدگان قرار گیرد. وی در این بازدیدها قول داد تا لایروبی رودخانه ها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

پیش بینی سازمان هواشناسی انگلیس همچنین از بارش باران در مناطق جنوب شرقی و جنوب غربی حکایت دارد هر چند انتظار می رود در مقایسه با هفته پیش،از میزان بارندگی ها کاسته شود و وضعیت شماری از مناطق مورد تهدید سیل، همچون اطراف رودخانه تایمز در لندن، بهبود یابد.

اد میلی بند، رهبر حزب کارگر انگلیس در مصاحبه با نشریه آبزرور گفت: معمولا پیش از این در انگلیس، هر یکصد سال یک بار سیل جاری می شد اما اکنون سیل، ویژگی زندگی روزمره مردم این کشور شده است و باید برای زندگی با سیل و طوفان که از پیامدهای گرم شدن کره زمین است، فکری کرد.

 

کد خبر 250193
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز