همشهری آنلاین: وزیر ورزش بعد از دیدار سرمربی تیم ملی گفت: اولویت اصلی تیم ملی فوتبال است و همه تیم‌های موظف‌اند به این تیم بازیکن بدهند. وی گفت استقلال اجازه شکایت از کی‌روش به فیفا را ندارد.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان

به گزارش فارس، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعداز جلسه با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و همین طور رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: اولویت اول تیم ملی است. تمام مربیان موظفند به تیم ملی بازیکن بدهند حتی تیم‌هایی که زیر نظر ما هستند اجبار می‌کنیم این کار را انجام دهند اما برای لژیونرها باید مطابق قوانین فیفا حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گلایه‌های آنها منطقی بود،اظهار داشت: بخش عمده‌ای حمایت معنوی بود به خصوص کسانی که می‌خواهند مشکلاتی را در سطح باشگاهی فراهم کنند.

وزیر ورزش همچنین درباره اظهارات باشگاه استقلال و شکایت فیفا درباره صحبت‌های کی‌روش تصریح کرد: توصیه می‌کنم محیط ورزش آرام باشد و همه در جهت آرام سازی ورزش تلاش کنند. به خصوص رسانه‌ها که باید از انتقال بخشی از حرف‌ها پرهیز کنند تا محیط آرام و مناسب برای رشد ورزش فراهم شود. در تضاد و جنگ‌های رسانه‌ای خیلی پاسخ نمی‌گیریم. این موارد باعث تضعیف روحیه ورزشکاران می‌شود. شکایت بیرون مرزها را نمی‌پسندم. استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت هستند.باید با اجازه دولت این کار را انجام دهند. آنها باید در راستای تیم ملی باشند ما قطع به یقین برخورد می‌کنیم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا تیم ملی از مسابقات با موفقیت بیرون بیاید.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید کی‌روش از این جلسه راضی نبوده و خوشحال به نظر نمی‌رسید،گفت: این تشخیص شماست که از قیافه‌اش چنین استنباطی دارید.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما پیش از این حمایت مالی از فدراسیون داشته‌اید و آیا دوباره واریزی برای این حوزه خواهید داشت، عنوان کرد: قول کمک داده‌ایم ما همواره در جهت منافع تیم ملی کمک می‌کنیم. کی‌روش سر جای خودش هست. از کفاشیان هم می‌خواهیم از طریق فدراسیون فوتبال خودش پیگیر باشد تا جذب منابع مرتفع گردد.

گودرزی در پاسخ دیگری مبنی بر اینکه آیا موافق برگزاری فستیوال هنرهای رزمی هستید یا خیر و شنیده شده ممکن است این بازی‌ها برگزار نشود، تصریح کرد: هر جا که مجوز رسمی داشته باشد و اجازه گرفته باشد و با سیستم ورزش کشور مطابق باشد موافق هستیم اما اگر خلق‌الساعه باشد و بدون هماهنگی سازمان‌های ورزشی صورت بگیرد، موافق نیستیم.اگر فدراسیونی طبق برنامه پیش برود موافق آن هستیم اگر برخلاف آن باشد نه.

کد خبر 247939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز