همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از برگزاری همزمان ۴ نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: ترافیک این منطقه به اندازه ای سنگین شده بود که شهروندان ماشین های خود را وسط خیابان رها کرده بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی طلایی در جلسه علنی شورای شهر تهران در روز سه شنبه با بیان این مطلب گفت: مشکل ترافیک نمایشگاه بین المللی یک مشکل قدیمی است و درخواست دارم شهرداری هرچه سریعتر بحث احداث نمایشگاه بین المللی را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: ما خوشحالیم که هر روز نمایشگاهی دایر کنیم اما در دو روز تعطیلی هفته گذشته شهر با مشکل روبرو شده بود.

وی همچنین موفقیت تیم فوتبال ساحلی و والیبال کشورمان را تبریک گفت و خواستار تقدیر شورا از این ملی پوشان در صحن علنی شد.

پیروزی هسته ای تدبیر مقام معظم رهبری بود

در ادامه احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به توافقنامه ژنو گفت: این توافقنامه موجب شادی و نشاط در جامعه شد و نکته قابل افتخار آن است که چگونه دولت در مدتی کوتاه توانست گامی را طی کند که سال های طولانی ذهن سیاست مدارا نظام را به خود مشغول کرده بود.

وی ادامه داد: این پیروزی طی 99 روز از استقرار دولت جدید به سرانجام رسیده و نشان از تدبیر و پشتوانه تجربی دولت دارد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نقش اساسی در این پیروزی تدبیر بی بدیل مقام معظم رهبری بوده و قدم نخست این پیروزی برگزاری انتخابات پرشور انتخاب شوراها و ریاست جمهوری و تدبیر بعدی نرمش قهرمانانه بود که زمینه پیروزی این نبرد دیپلماتیک را فراهم کرد.

وی درک روشن رئیس جمهور از ادبیات مجامع بین المللی را دلیل دیگر این موفقیت دانست و ابراز امیدواری کرد پس از این توافقنامه زمینه برای حل مشکلات مالی مردم فراهم شود.

محسن پیرهادی نیز در این جلسه در نطق پیش از دستور به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج امروز دیگر تنها یک نهاد نظامی نیست بلکه قالب وظایف و مسئولیت های بسیج وظایف اجتماعی است. حضور بسیجیان در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پژوهشی و در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی ضامن تداوم اندیشه های عالمانه و پایداری اسلامی است.

وی ادامه داد: پایگاه های بسیج با توجه به گستردگی و تعدد خود می توانند به عنوان یک پایگاه اجتماعی شهری نقش جدی ایفا کرده و در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیری شگرف داشته باشند. ما نباید این ظرفیت را هرگز فراموش کنیم و مورد غفلت قرار دهیم به خصوص اینکه این پایگاه ها ارتباط تنگاتنگی با مساجد دارند.

کد خبر 240240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز