همشهری آنلاین: وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد ۵۲ نفر در سقوط هواپیمای بوئینگ مسافربری هنگام فرود در شهر کازان (قازان) در مرکز روسیه کشته شده‌اند.

kazan

crash

به گزارش راشا تودی به نقل از اینترفاکس این هواپیمای مسافربری بوئینگ 737-500 که برای خط هوایی منطقه‌ای تاتارستان روسیه کار می‌کرد، در ساعت 15:25 به وقت گرینیچ پس از برخورد به زمین در هنگام فرود منفجر شد.

این هواپیما از فرودوگاه دوموددوف مسکو پرواز کرده بود.

در همی حال وزارت امور اضطراری روسیه تائید کرد یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 خطوط داخلی این کشور یکشنبه هنگام فرود آمدن در فرودگاهی در غرب تاتارستان سقوط کرده که در نتیجه این حادثه همه سرنشینان آن جان باختند.

شاخه محلی وابسته به این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد این هواپیما که از فرودگاه مسکو برخاسته بود، ساعت هفت و 25 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی در فرودگاه کازان (قازان) سقوط کرد و طبق گزارش‌های اولیه در این سانحه 44 مسافر و شش خدمه هواپیما جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، کمیته تحقیق و تفحص روسیه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی تاتارستان از فرودگاه داماددوو (Domodedovo) به پرواز درآمده بود که هنگام فرود آمدن در فرودگاه قازان پایتخت تاتارستان، با باند برخورد کرد و دچار آتش سوزی شد.

خبرگزاری‌های داخلی روسیه اعلام کردند این هواپیما پیش از آن که سقوط کند، سه مرتبه تلاش کرده بود فرود آید.

کد خبر 239025

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز