همشهری آنلاین: تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران تا پایان امسال به وسایل ورزشی و بدنسازی مجهز می‌شوند.

مهدی گلشنی، معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر از نصب 150 ست وسایل ورزشی و بدنسازی در سطح پارک‌های فرا منطقه ای و 67 پارک محله ای شهر تهران طی سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی با بیان اینکه نصب وسایل ورزشی در سطح پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران طی سال جاری به دو شکل انجام خواهد شد، افزود : بخشی از این وسایل ورزشی در بوستان ها و پارک های فرامنطقه ای که از تمام مناطق جاذب حضور شهروندان هستند از جمله پارک های ساعی ، لاله ، قیطریه و ... نصب می شود.

وی ادامه داد: در این راستا قرار است امسال در هر منطقه از شهر تهران حداقل یک پارک فرامنطقه ای انتخاب شده و به ست های ورزشی و بدنسازی تجهیز شوند.

وی با تاکید بر اینکه از نظر تعداد، محدودیتی برای نصب ست های ورزشی بدنسازی در سطح پارک ها وجود نداد، اظهار داشت: بسته به میزان مراجعه شهروندان به هر یک از پارک های سطح شهر تهران و همچنین میزان استفاده و استقبال مراجعه کنندگان وسایل ورزشی موجود در این اماکن، ظرفیت نصب یک یا چند ست ورزشی بدنسازی در هر یک از پارک ها و بوستان ها وجود دارد.  

گلشنی افزود: بخش دیگری از برنامه تجهیز پارک‌ها و بوستان های شهر تهران به ست های ورزشی بدنسازی بنا به درخواست شورایاران محلات و بر حسب اعلام نیاز آنها به عنوان پارک های محله ای صورت می گیرد که در این راستا امسال حدود 67 پارک در سطح محله ای به ست های ورزشی بدنسازی تجهیز خواهند شد. 

به گفته معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از نصب وسایل ورزشی بدنسازی در سطح پارک ها، قرار است امسال  با اولویت درخواست شورایاران محلات و بر اساس اعلام نیاز مناطق، 100 درصد پارک های شهر تهران به ست های ورزشی و بدنسازی مجهز شوند.

کد خبر 22808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز