همشهری‌آنلاین: سرمربی استقلال با خطرناک شمردن حریف تایلندی‌ تیمش درباره انتقاداتی که از توپ‌های مورد استفاده در رقابت‌های لیگ برتر انجام داده است، می‌گوید از سر دلسوزی و به خاطر مملکت این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که برای تیم‌تان آرزوی موفقیت در بازی برابر بوریرام داریم، گفت: متاسفانه همه برای ما آرزوی موفقیت نمی‌کنند؛ خصوصا در بازی‌های آسیایی. جا دارد از نمایندگی زاگرس و آقای عبدالله‌پور که در بازی قبل به ما کمک کردند تا به راحتی بتوانیم رفت و برگشت را بپیماییم، تشکر کنم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومان تیمش در این دیدار چگونه خواهد بود، بیان کرد: ابتدا جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم که تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند. با این حال آندرانیک تیموریان در بازی برابر بوریرام غایب خواهد بود و به این دیدار نمی‌رسد. البته سلامت بازیکنان برای ما مهم‌تر است و به همین دلیل ریسک نمی‌کنیم. خدا را شکر بقیه بازیکنانمان حاضر هستند و امیدوارم نماینده‌ خوبی برای ایران باشیم.

سرمربی استقلال در ادامه از حریف قدرتمندش صحبت کرد و افزود: تیم بوریرام بسیار قوی است. هفته‌های قبل این تیم را آنالیز کرده‌ایم و آنها شاخصه‌های جالبی دارند. آنها تعداد گل خورده کمی دارند و از لحاظ گلزنی در وضعیت بسیار خوبی هستند. در حملات زیاد هستند و در دفاع به خوبی جمع می‌شوند و به یکدیگر کمک می‌کنند. آنها شش بازیکن خارجی دارند و البته نمی‌دانم که چند بازیکن آنها می‌توانند در بازی برابر ما حاضر شوند. از بازی‌های لیگ آنها هم دو دیدار را دیده‌ایم که یکی از آنها دیدارشان برابر تیم دوم جدول بوریرام بود. همچنین دیدارشان برابر بنیادکار را هم تماشا کردیم و همان‌طور که گفتم تیم بسیار خوب و خطرناکی هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای قهرمانی دارد یا خیر، اظهار کرد: کار سختی است اما باید خوشبین باشیم. بازی‌ها به صورت رفت و برگشت است و می‌توانیم به بازی‌های خانگی بسیار امیدوار باشیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که گویا حواشی می‌خواهد افکار تیم استقلال را پیش از بازی با بوریرام به هم بریزد، گفت: متاسفانه عده‌ای به دنبال به هم ریختن فکر ما بودند. با این حال تلاش کردیم تا تمرکز و به بازی فکر کنیم. من و علی دایی دلمان برای این آب و خاک می‌سوزد. به خاطر مملکت آن حرف‌ها را زدیم. من که بازی نمی‌کنم. البته گویا عده‌ای دوست دارند طوری رفتار کنند که ما هیچ وقت فوتبال بازی نمی‌کرده‌ایم. از سویی کیفیت لباس‌های ما هم چندان مناسب نیست.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که عده‌ای از شما انتقاد می‌کنند که به دلیل اسپانسرینگ و مسائلی شبیه آن انتقاداتی را مطرح می‌کند، اظهار کرد: من شما را به دو نفر رجوع می‌دهم؛ یکی آقای باغ‌آبادی و دیگری موسسه فجر، آقای نیکزاد. بروید ببینید آیا واقعا این‌گونه است. حتی اگر من آن حرف‌ها را نمی‌زدم یا آن اقدامات را نمی‌کردم، آقای ساعدی‌فر انجام می‌داد. 60 سال است در لیگ لباس استقلال سفید و آبی است. بازیکن باید با رنگی تمرین کند که در مسابقه به میدان می‌رود تا چشمش به آن رنگ عادت کرده باشد.

حتی نظرم این بود که در بازی با داماش لباس سفید بر تن بازیکنان ما باشد. یک نکته را هم بگویم و آن این که اگر یادتان باشد من بارها از چمن ورزشگاه‌ها ایراد گرفته‌ام و درباره ورزشگاه آزادی صحبت کرده‌ام. آیا در این زمینه منافعی داشتم؟ از دلسوزی این حرف‌ها را می‌زنم. البته شاید در این فوتبال نیستم و بهتر است از متخصصان امر در این باره نظر بپرسید.

کد خبر 227763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز