گروه شهری: به مناسبت میلاد امام حسن(ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری در بوستان‌های پایتخت برگزار می‌شود.

imam hassan

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ضمن تشریح ویژه برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) از برگزاری جشن‌های بزرگ در بوستان‌های سطح شهر و برپایی سخنرانی، جشن و مداحی در مساجد محوری پایتخت خبر داد.
عبادالله رمضانی با ابراز خوشبختی بابت اینکه مجموعه مدیریت شهری در این چند سال توجه جدی به این موضوع مبذول داشته و شهروندان نیز همه ساله استقبال خوبی از برگزاری این مراسم کرده‌اند، گفت:

قطعا در شب ولادت امام حسن(ع) برنامه‌های مختلفی از قبیل سخنرانی، جشن و مداحی در مساجد محوری پایتخت برگزار می‌شود. رمضانی همچنین خاطرنشان کرد: در مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز به نوعی نشست‌هایی پیرامون شناخت امام حسن(ع)، شرایط تاریخی امامت آن حضرت و مسائل مربوط به امامت و ولایت برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: در عین حال در شب ولادت امام حسن(ع) مناطق نیز نشست‌ها و افطاری‌های مختلفی را با ایتام، گروه‌ها و مستمندان برگزار می‌کنند.

بنا بر این گزارش، چندی پیش فرزاد هوشیار، مدیرعامل برج میلاد نیز اظهار کرد که به مناسبت میلاد امام حسن(ع)، برگزاری اکسپوی بین‌المللی هنرهای قرآنی در برج میلاد برگزار می‌شود، همچنین گروه موسیقی سنتی شاهو به همین مناسبت در نیمه‌ماه رمضان برنامه دارد.

کد خبر 224244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز