همشهری آنلاین: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش باستانی با عنوان جام پهلوان سید حسن رزاز برگزار شد.

زورخانه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کشور، این جلسه با حضور محمدرضا طالقانی (سرپرست فدراسیون)، محمد خوش‌جان (نایب رئیس فدراسیون)، حسن بهادریان (دبیر فدراسیون)، مسئولین سازمان لیگ فدراسیون و مربیان و سرپرستان باشگاه‌های شرکت کننده برقرار شد.

ابتدای جلسه ضمن تشریح طالقانی و خوش‌جان از اهداف برگزاری اینگونه رویدادها به عنوان اساس کار فدراسیون جهت اشاعه مرام پهلوانی، جذاب سازی و جذب علاقه‌مندان به این رشته معنوی و تاریخی، سرپرستان و مربیان تیم‌های حاضر در جلسه توسط نمازیان (سرپرست سازمان لیگ فدراسیون) با قوانین و مقررات و اصلاحات ایجاد شده در اساسنامه لیگ و قوانین آشنا شدند.

در ادامه مراسم قرعه‌کشی، شرکت‌کنندگان در رشته تیمی زورخانه‌ای و هنرهای فردی به دو گروه A و B و در رشته کشتی پهلوانی در یک گروه مجزا تقسیم شدند.

در گروه A از رشته تیمی زورخانه‌ای و هنرهای فردی به ترتیب شهید شکوهی کردستان، ارتش جمهوری اسلامی ایران، زورخانه قمر بنی هاشم ساوه، گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی و هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی بابل، و در گروه B هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کردستان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، کشتی پهلوانی و ورزش باستانی فارس و کشتی پهلوانی و ورزش باستانی زنجان با یکدگر به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه رشته کشتی پهلوانی به ترتیب تیم‌های هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی زنجان، ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید شکوهی کردستان، گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی، شهرداری سنندج و هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رقابت‌های لیگ سال 1392 در 8 هفته به ترتیب در روزهای 31/5، 14/6، 28/6، 4/7، 11/7، 18/7، 2/8/1392 با حضور 15 باشگاه فوق‌الذکر برگزار می‌گردد.

در پایان مقرر گردید 31 مرداد ماه جاری مسابقات لیگ برتر جام پهلوان سید حسن رزاز از ساعت 17 هر هفته برگزار شود.

کد خبر 223874
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز