همشهری آنلاین: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان کشور با عنوان بام ایران دیشب با معرفی نفرات برتر در شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از شهرکرد، دبیر این جشنواره امروز گفت: هیات داوران در بخش عکس، مجموعه رقص چکه اثر علی اکبر محمدزاده مقدم از گناباد ، نسل و نگاه اثر مصطفی غلام نژاد از خوزستان و گذر اثر محمد حمیدی از اورمیه را حایز عنوان برتر دانست.

آقای گنجی افزود: در این بخش سمیه حیدری عکاس جوان شهرکردی لوح تقدیر هیات داوران را به خود اختصاص داد.

وی گفت: هیات داوران در بخش فیلمنامه نیز "عروسی" نوشته هاله ابراهیمی از کرمان، ناهدا و رمضان نوشته یاسین خوش آمد زهی از چابهار را حایز رتبه های برتر دانست و لوح تقدیر هیات داوران در این بخش به محسن باقری دستگردی فیلمنامه نویس و کارگردان چهارمحال و بختیاری رسید.

دبیر چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران گفت: در بخش فیلم این جشنواره انجمن سینمای جوانان ایران نیز لوح تقدیر هیات داوران در بخش تحقیق و پژوهش به مهدی بخشی مقدم برای فیلم اسب چوبی از سبزوار ، در بخش فیلمنامه به بهزاد آزادی برای فیلم داستانی ادریس از شاهین دژ و رضا جمالی برای فیلم بازتاب از اردبیل اهدا شد.

آقای گنجی افزود: در بخش تصویربرداری لوح تقدیر داوران به بهروز بادروج برای فیلم مستند سه چنگ خاک از زاهدان اهدا شد و لوح تقدیر هیات داوران برای بهترین تهیه کننده به دفتر سینمای جوانان اردبیل تعلق گرفت .

آقای گنجی گفت: هیات داوران در این جشنواره از فرزاد زمانی شورابی و فرهاد زمانی شورابی به خاطره استفاده از فناوری های جدید در فیلم بازگشت از شهرکرد تقدیر کرد و لوح تقدیر هیات داوران در بخش بهترین کارگردان پویانمایی به زینب قربانی برای فیلم قارقا از اردبیل در بخش کارگردانی مستند به حسین ریگی لادز برای فیلم سلام آقای بل از زاهدان در بخش بهترین کارگردانی فیلم تجربی به قادر فریور برای فیلم عیان از تبریز و در بخش استعداد جوان به مرتضی نژادی برای فیلم قورشاق از اردبیل اهدا شد.

گنجی گفت: هیات داوران لوح تقدیر خود در بخش تدوین را به سید غلامرضا نعمت پور از لرستان برای فیلم برای گونگادین بهشت نیست در بخش صدا به حسن قورچیان برای فیلم ساچمه از اردبیل و بهترین کارگردانی فیلم داستانی به یوسف یزدانی برای فیلم یک لحظه دیرتر از ادبیل اهدا کرد.

دبیر چهل و نهمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان کشور گفت : هنرمندان استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در این جشنواره بمدت 4 روز در شهرکرد با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : 601 اثر از هنرمندان فیلمساز ، هزار و 72عکس و فریم از هنرمندان عکاس و 444اثر از هنرمندان فیلمنامه نویس به دبیرخانه جشنواره رسید.

کد خبر 221828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز