مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

در حالی که دیروز خبری مبنی بر موافقت هیأت دولت با ارائه مهلت جدیدی به‌خودروسازان برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات به یورو4 تا پایان سال‌جاری و ادامه شماره‌گذاری خودروهای یورو 2 منتشر شد، معاون محیط‌زیست رئیس‌جمهور با تکذیب این خبر تأکید کرد:

یورو 2

هیچ مصوبه‌ای درخصوص مهلت مجدد خودروسازان برای استاندارد یورو4 تصویب نشده است. به گزارش ایسنا، محمد جواد محمدی‌زاده گفت: مصوبه قبلی دولت درخصوص ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو4 از اول تیر‌ماه همچنان پابرجاست. او با اشاره به اینکه کارگروه حمایت از تولید نمی‌تواند مصوبه دولت را لغو یا تغییری درآن ایجاد کند، گفت: این کارگروه تنها می‌تواند پیشنهاد‌دهنده باشد و هرگونه تغییر در مصوبه دولت باید در جلسه دولت تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه تا بعدازظهر یکشنبه هیچ مصوبه‌ای درخصوص مهلت مجدد به‌خودروسازان درخصوص استاندارد آلایندگی یورو4 داده نشده است، گفت: خودروسازان به‌دنبال مهلت هستند و بهانه‌ آنها نیز عدم‌توزیع سوخت استاندارد بود. وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون توزیع سوخت با استاندارد یورو4 در کشور در حال انجام است، گفت: بر این اساس بهانه‌ای برای تولید خودروها با استاندارد یورو4 وجود ندارد و قطعا سازمان حفاظت محیط‌زیست هیچ مهلتی در این خصوص نداده و نمی‌دهد.

کد خبر 220199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز