مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه در چند سال گذشته تامین درآمدهای پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری تهران بوده است، گفت: با اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر، میزان درآمدهای پایدار شهرداری تهران از 13 در سال 85 هم به 40 درصد افزایش یافته است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی در این باره افزود: شهرداری تهران برای دستیابی به درامدهای پایدار و به ویژه عدم وابستگی به درامدهای حاصل از ساخت و ساز اقدامات زیادی انجام داده است و فرهنگ‌سازی برای تامین درآمدهای پایدار به جای وابستگی به درآمدهای ناپایدار از مهم‌ترین اهدافی است که در این میان دنبال شد.

وی با اشاره به افزایش درآمدهای پایدار در سال های اخیر اظهار کرد: در سال 85 حدود 13 درصد درامدهای شهرداری پایدار بوده است که پس از تصویب طرح لایحه درامدهای پایدار در شورای شهر مقرر شد تا هر ساله 5 درصد به درامدهای پایدار اضافه شود.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: در این راستا از سال 87 این موضوع محقق شده و اکنون این رقم به 40 درصد رسیده است که موفقیت شهرداری تهران در این زمینه را نشان می دهد.

پورزرندی در ادامه با تاکید بر پیشگیری از شهر فروشی و کاهش وابستگی به درامدهای حاصل از فروش تراکم، افزود: شهروندان تهرانی با مشارکت در پرداخت عوارض شهری نقش مهمی در تامین درآمدهای پایدار داشته اند وهمچنین برنامه ها ی مختلفی برای فرهنگ سازی در این راستا صورت گرفته است.

کد خبر 219828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز