همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که آگهی‌های درج شده در روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی پیرامون حراج و خرید و فروش سهام «شرکت تعاونی اعتبار پیشگامان همیار یزد» غیرقانونی و فاقد اعتبار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بانک مرکزی درباره ممنوعیت تبلیغات توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه، به کلیه این صندوق‌ها و هموطنان هشدار داد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قرعه‌کشی، اعطای جایزه و تبلیغات توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه (به استثنای صندوق‌های قرض‌الحسنه وابسته به بانک‌ها) ممنوع است.

بانک مرکزی در چارچوب ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و جلوگیری از وارد آمدن ضرر و زیان به هموطنان هشدار داده که به این قبیل تبلیغات توجهی نکنند.

بانک مرکزی در همین باره تصریح کرده که آگهی‌های درج شده در روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی پیرامون حراج و خرید و فروش سهام «شرکت تعاونی اعتبار پیشگامان همیار یزد» غیرقانونی و فاقد اعتبار است.

همچنین بانک مرکزی‌ ضمن هشدار به هموطنان، توصیه کرده است که از خرید سهام تعاونی یاد شده خودداری کنند و در صورت سرمایه‌گذاری افراد در سهام این شرکت تعاون، مسئولیتی در قبال سپرده‌های آنان ندارد.

کد خبر 219613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز