همشهری آنلاین: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان، خوزستان، سمنان، مازندران آغاز شده است.

به گزارش همشهری آنلاین،شمارش آرای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از استانهای کشور آغاز شده که بدین ترتیب است:

خوزستان

سید کریم حسینی، رییس ستاد انتخابات خوزستان نیز اظهار کرد: در اهواز زمان اخذ رای برای شعبی که رای‌گیری آن‌ها تمام شده به اتمام رسیده است، اما شعبی که مردم هنوز در آن‌ها حضور دارند، از تمام حاضران رای‌گیری می‌کنند.

وی افزود: شمارش آرا در هر شعبه‌ای که زمان اتمام رای‌گیری آن اعلام شود، بلافاصله آغاز و تا صبح فردا نخستین نتایج شمارش آرا اعلام می‌شود.

به گفته وی هم اکنون رای‌گیری در تمام شعب اخذ رای مستقر در روستاها به اتمام رسیده است.

مازندران

سید عباس حسینی نژاد اظهار کرد: زمان پایان رای گیری در شعبات استان مازندران اعلام شده، البته در شعباتی که مردم هستند، عوامل اجرایی صندوق ها باید آرای آنان را دریافت کنند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات امسال وصف ناشدنی بوده و موجب خلق حماسه سیاسی ملت شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: شمارش آرا در روستاها و شهرهای استان آغاز شده است و ابتدا شمارش آرا ریاست جمهوری آغاز و پس از آن در صندوق ها آرای شهرها و روستا شمارش می شود.

کرمان:

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کرمان گفت: کار شمارش آرای صندوق های ریاست جمهوری و به دنبال آن شوراها در تمامی شعب اخذ رای این استان آغاز شده است.

مصطفی سلطانی با بیان اینکه در مرحله نخست آرای صندوق های ریاست جمهوری شمارش می شوند، اظهارکرد: آرای صندوق های شوراها پس از شمارش آرای ریاست جمهوری و تحویل صندوق مربوطه فرمانداری ها آغاز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه پس از پایان کار اخذ آراء پلمب صندوق های ریاست جمهوری و شوراها هم‌زمان باز خواهد شد، تصریح کرد: این کار با هدف تفکیک آراء از یکدیگر انجام می گیرد.

فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس در شهرستان فیروزکوه آغاز شد.

ابوالقاسم مهری دقایقی اظهار کرد: پس از خلق حماسه‏ای دیگر با شکوه و شور هر چه تمام‏تر از سوی مردم شهرستان فیروزکوه، شمارش آرای انتخاباتی اخذ شده در این شهرستان آغاز شد.

وی اضافه کرد: در مجموع، شعبه‏ های ثابت و سیار زیادی نسبت به انتخابات گذشته برای جمع‏آوری آرای مردم شهرستان فیروزکوه در سه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی و میان دوره‏ ای مجلس شورای اسلامی در فیروزکوه در نظر گرفته شده بود که پس از پایان رای‏گیری شمارش آرا در این شعبات آغاز شده است.

کد خبر 218816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز