همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از تمامی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌ای که در سالروز آزادسازی خرمشهر، اهتمام و توجه خاصی نسبت به این حماسه و فتح بزرگ و همچنین افتتاح خبرگزاری دفاع مقدس داشتند تشکر و قدردانی نمودند.

کارگر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سردار کارگر با اعلام آمادگی و همکاری و مساعدت بنیاد حفظ آثار با تمامی رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری (مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و صداو سیما) در سطح کشوری و استانی در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از خاطرات و عظمت حماسه های سالهای جنگ تحمیلی، هنوز در سینه شاهدان آن دوران، ناگفته مانده است که باید به عنوان بخشی از میراث دینی، ملی فرهنگی با همکاری و تلاش مضاعف رسانه‌ها، این قطعه مهم از تاریخ کشور عزیز اسلامی ایران با نام تاریخ شفاهی جنگ ثبت و ضبط شده و مورد بهره‌برداری قرارگیرد.

ایشان با یاداوری تکلیفی که آحاد افراد جامعه نسبت به شهدا و ایثارگران دارند ابراز داشت: این در شرایطی است که امنیت، نشاط، آزادی و رفاه امروزی همه ما، مرهون رشادت های دیروز یکایک فرزندان برومند این مرزو بوم و همیاری تمامی اقشار ملت ایران اسلامی می‌باشد. لذا شایسته است رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه و جهادگران عرصه جنگ نرم، نقش بیشتری و موثرتری را در ثبت و ضبط ، ماندگاری و پایدارسازی فرهنگ انقلاب، دفاع مقدس و پایداری داشته باشند.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باردیگر ازتمامی رسانه ها از جمله صداوسیما، برخی خبرگزاریها، سایت‌ها، مطبوعات و نشریاتی که تا کنون به لحاظ کمی و کیفی با تهیه، انتشار ویا انعکاس خبر، گزارش، مقاله، تحلیل، فیلم، مستند و... به مقوله دفاع مقدس پرداخته‌اند صمیمانه قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که، ان شاءالله خداوند متعال ضمن موفقیت روزافزون برای همه عزیزان، ثوابی نیز از مجاهدت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای گرانقدر را به تمامی تلاشگران عرصه رسانه ها عطا فرماید.

کد خبر 218061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز