یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

کارگردان «نوشدارو» به ذکر توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این سریال پرداخت و اعلام کرد ممکن است پخش آن بلافاصله پس از ماه رمضان در شبکه یک باشد.

سریال نوشدارو


جواد اردکانی، کارگردان نوشدارو به مهر گفت: از آنجایی که زمان پخش ما جلو افتاده است، بخشی از سریال که به خارج از کشور مربوط می‌شد را طی سه هفته گذشته تصویربرداری کردیم. به‌تازگی نیز تصویربرداری بخش اهواز را انجام دادیم و اکنون بخشی از کار در تهران باقی مانده و تصویربرداری صحنه‌های جنگی نیز در دستور کارمان است.

وی ادامه داد: قبرس و ترکیه دو کشوری بودند که تصویربرداری بخش خارج از کشور را در آنجا انجام دادیم. کارگردان نوشدارو در پاسخ به اینکه آیا سریال پیش از ماه رمضان برای پخش آماده می‌شود، تأکید کرد: قطعا سریال پیش از ماه رمضان به پخش نمی‌رسد اما ممکن است بلافاصله پس از ماه رمضان روی آنتن برود.

در این مجموعه که به سفارش وزارت جهادکشاورزی و برای پخش از شبکه اول سیما تولید می‌شود، هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر و سیدجواد طاهری بازیگران اصلی این سریال هستند. ضمن آنکه در مرحله جدید اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 214839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز