همشهری‌آنلاین: جامعه ارتباطات و روابط‌عمومی کشور در چهارمین روز از هفته روابط‌عمومی شاهد پرده‌برداری از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران خواهد بود.

پروفسور کاظم معتمدنژاد

امیر عباس تقی‌پور دبیر هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اعلام این مطلب افزود: این سردیس توسط استاد نادر قشقایی از برجسته‌ترین مجسمه‌سازان کشور در حال ساخت است.

وی با اعلام اینکه سردیس پروفسور معتمدنژاد در فرهنگسرای رسانه نصب و پرده‌برداری خواهد شد گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که استاد عزیزمان، قادر به حضور در مراسم پرده‌برداری از سردیس خود باشند.

تقی‌پور این اقدام را به منزله قدرشناسی جامعه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه کشور از چهره‌ای برجسته و ماندگار دانست و افزود: این اقدام به پیشنهاد دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و موافقت جناب آقای خوراکیان رئیس محترم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

وی گفت: این مراسم در تاریخ 30 اردیبهشت ماه از ساعت 11 صبح در فرهنگسرای رسانه آغاز خواهد شد و در آن استادان، مدیران و دانشجویان علاقمند به استاد حضور خواهند داشت.

زمان پرده‌برداری از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران اعلام شد

دبیر هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ابراز امیدواری کرد تجلیل از استادان به سنتی در زمان حیاتشان تبدیل شود.

more

  عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی اعلام شد

تقی‌پور از علاقمندان به استاد که قصد حضور در این برنامه را دارند دعوت کرد درخواست خود را به آدرس info@eprcenter.ir ارسال کنند.

کد خبر 214244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز