شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بخشهای مسابقه و جوایز چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان که با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط این انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان مذکور برگزار می‌شود، اعلام شد.

سینما

به گزارش ایلنا، بخشهای مسابقه و جوایز چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط این انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان مذکور برگزار می‌گردد، اعلام شد.

این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد که در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره مبلغ 115 میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

همچنین در بخش فیلمنامه علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون کهن و معاصر در مجموع 19 میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عکس نیز مبلغ 11 میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

برترین آثار در بخش فیلم علاوه بر برخورداری از جوایز نقدی حمایت از اثر بعدی را نیز کسب می‌کنند.

15 آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری تا 23 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

برترین آثار دربخش مسابقه داستانی، انیمیشن، تجربی و مستند و همچنین بهترین فیلم که موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شود و بهترین فیلم تولید شده در دفاتر انجمن این استانها که تندیس کسب نماید به طور مستقیم وارد بخش مسابقه "سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران "که از 22 تا 28 مهر در تهران برگزار می‌شود، خواهد شد.

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از 10 تا 13 تیرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 213608
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز