همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های خانواده معظم شهدا گفت: خانواده شهدا نمونه بارز استقامت و ایستادگی هستند.

اسماعیل احمدی‌مقدم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم شامگاه جمعه به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا به طور سرزده به شهرستان پیشوا سفر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور پس از ورود به شهرستان پیشوا به همراه فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در بیت شهیدان جنیدی با خانواده شهدای والامقام شهیدان جنیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ادامه با حضور در بیت سردار شهید سعید مهتدی با خانواده این شهید والامقام نیز از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمدی‌مقدم در این دیدارها طی سخنانی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر دانست و گفت: خانواده شهدا نمونه بارز استقامت، صبر و ایستادگی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: همواره دعای خیر خانواده معظم شهدا پشتیبان پرسنل نیروی انتظامی و مجموعه انتظامی شرق استان و شهرستان پیشوا هستند.

خانواده معظم شهیدان جنیدی و مهتدی نیز در این دیدارها ضمن ابراز رضایت از نیروی انتظامی از خدمات و شجاعت‌های پرسنل این نیروی مقتدر تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه سفر خود با تشرف به زیارت امامزاده جعفر شهرستان پیشوا بار دیگر به مقام شامخ اولیاءالله و اهل بیت عصمت و اطهار ادای احترام کرد و در ادامه با حضور در گلزاری شهدای این آستان مقدس بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرد.

این گزارش حاکی است سفر امروز فرمانده نیروی انتظامی کشور برای نخستین‌بار است که به طور سرزده و برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای شهرستان پیشوا صورت گرفته است.

کد خبر 208769
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز