همشهری آنلاین: در پی امتناع بازکنان گهر از حضور در تمرین، سرمربی این تیم گفت: در صورتی که آنهاحاضر به تمرین نشوند، حضور من هم در این تیم بی‌فایده است.

فریادشیران نادر

نادر فریادشیران در گفت‌وگو با  فارس، در مورد مشکلات مالی باشگاه گهر و تمرین نکردن بازیکنان این تیم گفت: روز گذشته (شنبه 17 فروردین) قرائی قائم مقام باشگاه در تمرین حاضر شد و به بازیکنان گفت که تا پایان فروردین شرایط پرداخت پول وجود ندارد. این در حالی است که بازیکنان ما در دو سه سال گذشته پولی نگرفتند و فقط 50 درصد از مبلغ قراردادشان تا امروز پرداخت شده است. کادر فنی هم 30 تا 35 درصد از مبلغ قرارداد را گرفته‌اند. به همین دلیل بازیکنان دیروز به قائم مقام باشگاه گفتند دیگر تمرین نمی‌کنیم.[استعفای دسته‌جمعی کادر فنی گهر؛ کناره‌گیری مایلی‌کهن ]

وی ادامه داد: امروز هم که ما در محل تمرین حاضر شدیم هیچ کدام از بازیکنان در تمرین حاضر نشدند، ما هم این مسئله را به باشگاه اعلام کردیم. من نگران چند مسئله مهم هستم. اول اینکه ممکن است وضعیت مالی درست شود ولی در آن زمان تیم بدون تمرین ما تبدیل به کیسه گل استقلال شود و این مسئله برای ما و شخصیت بازیکنان خوب نیست. دوم اینکه ممکن است با این شرایط در لیگ حضور نداشته باشیم و این مسئله لیگ را مختل می‌کند. حضور داشتن در لیگ بدون آمادگی با عدم حضور متفاوت است.

فریادشیران تصریح کرد: قرار بود 6 فروردین تمرینات‌مان را آغاز کنیم که این تاریخ به 10 فروردین انتقال یافت. بعد از یکی دو جلسه تمرین دوباره تا 15 فروردین تعطیل شدیم. روز شانزدهم هم یک بازی دوستانه انجام دادیم که پیروز شدیم و در روز 17 فروردین قرائی آن حرف‌ها را به بازیکنان زد و بازیکنان هم گفتند دیگر تمرین نمی‌کنیم.

سرمربی گهر با اشاره به وضعیت بغرنج کنونی گفت: از یک طرف من باید از بازیکنان طرفداری کنم هر چند آنها بازیکنان من نیستند بازیکنان باشگاه هستند. از سویی دیگر باشگاه هم می‌گوید تو در استخدام ما هستی و باید از بازیکنان بخواهی که به تمرینات بیایند. من برای جمع کردن تیم مشکلی ندارم اما شرایط کنونی شرایط نامناسبی است. من از هدایتی خواهش می‌کنم 20 درصد دیگر از مبلغ بازیکنان را پرداخت کند تا تیم در مسابقات لیگ حاضر شود. 20 درصد از مبلغ بازیکنان گهر رقمی در حدود 400 میلیون تومان است و اینگونه نیست که مثل تیم استقلال 20 درصد قرارداد بازیکنان ما رقمی در حدود 2 میلیارد یا بیشتر شود. 10 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان ما رقمی 170 میلیون تومان می‌شود.

وی ادامه داد: این ارقام برای لیگ برتر پولی نیست اگر 500 میلیون بدهند ما تا آخر لیگ چیز دیگری نمی‌خواهیم اما با این وضعیت من مانده‌ام که چه کنم. بدون بازیکن کاری از دست من برنمی‌آید و حضور من بی‌فایده است. در نتیجه من هم مجبور می‌شوم مثل مایلی‌کهن تیم را تحویل بدهم و بروم. زیرا وقتی بازیکن نباشد من هم بهتر است هر روز مزاحم دفتر باشگاه نشوم و در آنجا حضور نیابم زیرا دفتر باشگاه محل تمرین نیست بلکه برای انجام کارهای اداری و عقد قرارداد است.[ بیانیه مایلی‌کهن درباره فوتبال لرستان ]

فریادشیران تصریح کرد: از هدایتی می‌خواهم که این رقم را هم بدهد همانطور که تا کنون از جیب شخصی‌اش کمک کرده است. بازیکن ما که به پرسپولیس گل زد قراردادش 30 میلیون تومان است و فقط 9 میلیون تومان دریافتی داشته است. آیا 9 میلیون تومان پولی در لیگ برتر است؟ از زمانی که ما به تیم گهر آمدیم حداکثر 2 میلیارد تومان خرج شده. من به گذشته کاری ندارم اما آیا با تیم 2 میلیارد تومانی می‌توان در لیگ برتر حضور داشت؟ فجر سپاسی که می‌گوید خرجی نکرده حداقل 4 میلیارد تومان هزینه کرده است. اگر جعفری بگوید کمتر از این در باشگاه فجر خرج شده، فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی با اشاره به دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: با تمام شرایط ما مقابل استقلال، پرسپولیس و حتی تراکتورسازی خوب بازی کردیم و شایسته باخت نبودیم. با این حال بازیکن پرسپولیس با دست به ما گل می‌زند. بازیکنان ما در خوابگاه پادگان و منطقه نظامی می‌خوابند و ما فقط یک بار به هتل رفته‌ایم. اما تیم‌های دیگر کرور کرور ستاره می‌گیرند و بازیکنان مازادشان را به تیم‌های دیگر می‌دهند که در آن تیم‌ها ستاره می‌شوند. امین منوچهری در نفت تهران چند گل زده است. بعد این آقایان می‌شوند بهترین مربیان لیگ و ما اخی می‌شویم. اشتباه ما این است که با کمترین‌ها ساختیم و مثل این آقایان رفتار نکردیم. این شرایط تیم ما برای لیگ در قعر و صدر جدول خوب نیست زیرا ما هم با استقلال بازی داریم هم با آلومینیوم هرمزگان.

کد خبر 207786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز