مدیرعامل برج میلاد از بازدید بیش از 460هزار نفر از مسافران پایتخت از برج میلاد تهران در ایام نوروز خبر داد و گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد تا 16فروردین ادامه دارد.

فرزاد هوشیار پارسیان افزود: استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از برنامه‌های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و همچنین بازدید از این برج بسیار خارج از انتظار بوده است.

وی با اشاره به آمار افزایش بازدید از برج میلاد تهران نسبت به نوروز گذشته افزود: شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت استقبال خوبی از برنامه‌ها داشتند؛ به‌گونه‌ای که از ابتدای سال تا روز 15فروردین‌ماه 463هزار و 272 نفر از برج میلاد تهران بازدید کرده‌اند؛ این در حالی است که در نوروز گذشته تا پایان جشنواره نوروزی 160هزار نفر از این برج بازدید کرده بودند. به گفته هوشیار پارسیان، تنها در روز 13فروردین‌ماه 21هزار و 679نفر از شهروندان و مسافران از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و بلندترین برج کشور بازدید داشته‌اند.

مدیرعامل برج میلاد تهران درباره استقبال گردشگران خارجی نیز گفت: با توجه به اینکه برج میلاد تهران یکی از شش برج بلند دنیاست، بسیاری از گردشگران خارجی تمایل زیادی به بازدید از این برج دارند و در ایام نوروز نیز تا روز 15فروردین ماه، 1893نفر از این برج بازدید کرده‌اند.

کد خبر 207458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز