همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال ارمنستان نیز قصد دارد خود را به عنوان یکی از میزبانان دیدارهای جام ملت‌های اروپا در سال 2020 نامزد کند.

ارمنستان

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ارمنستان روزشنبه به نقل ازˈروبن هایراپیتانˈرییس فدراسیون فوتبال این کشور نوشت: براساس قانون جدید، قرار است مسابقات جام ملت‌های اروپا در سال 2020 در 13 کشور برگزار شود.

وی افزود: ارمنستان نیز قصد دارد نامزدی خود را برای میزبانی این مسابقات در ˈایروانˈ پایتخت این کشور اعلام کند تا در بین 13 کشور میزبان این مسابقات قرار گیرد.

رییس فدراسیون فوتبال ارمنستان افزود:مسوولان این کشور قصد دارند طرح تکمیل یک ورزشگاه براساس جدیدترین استانداردهای فوتبال اروپا به نام ˈرازدان ˈ را در پنج سال آینده تکمیل کنند.

وی افزود:مهمترین دیدارهای تیم ارمنستان در آینده در ورزشگاه رازدان برگزار خواهد شد.

کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز پنجشنبه در صوفیه پایتخت بلغارستان آیین نامه مسابقات فوتبال 2020 را اعلام کرد که براساس آن نام کشورهای میزبان این مسابقات در سپتامبر 2014 اعلام خواهد شد.

یوفا پس از60 سال اساسنامه برگزاری این مسابقات را تغییر داد که براین اساس مسابقات جام ملت های اروپا در سال 2020 در چند کشور برگزار خواهد شد.

این تصمیم یوفا انتقادات زیادی را در پی داشته است.

ˈبلاترˈ رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نیز از اقدام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) انتقاد کرد و گفت : این اقدام هویت و شور و شوق کشور میزبان را از بین می برد.

کد خبر 206654
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز