همشهری آنلاین: روسای کمیسیون‌های عمران و فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا از تلاش شهرداری برای احداث و بهره برداری تونل نیایش تقدیر کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، حمزه شکیب در جلسه امروز شورای اسلامی شهر که به صورت علنی برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت‌های شهرداری تهران در پروژه‌های عمرانی، گفت: روز گذشته بخشی از تونل نیایش به بهره برداری رسید که لازم است از زحمات دوستان که در این خصوص تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و خواهش می‌کنم با همین انرژی و جدیت بخش باقی مانده تونل و پل طبقاتی صدر را نیز به بهره برداری برسانند تا زمان بهره برداری آن به تعویق نیفتد.

وی به اعتبارات در نظر گرفته شده برای توسعه مترو در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: امیدوارم با توجه به اعتبارات تصویب شده و همچنین اعتبار ۵۵۰ میلیون یوروی تصویب شده برای توسعه مترو بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

شکیب همچنین خواستار قرار دادن احداث امتداد بزرگراه یادگار امام در الویت‌های سال آینده پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران شد.

مرتضی طلایی نیز در جلسه امروز با اشاره به بهره برداری از تونل نیایش اظهار کرد: جا دارد از زحمات عزیزانی که بی‌ادعا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتخاری به افتخارات نظام، کشور و شهر تهران اضافه کردند در صحن علنی شورای شهر تقدیر کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا افزود: فعالیت این عزیزان در اجرای پروژه تونل نیایش که بخشی از آن افتتاح شد از مصادیق فرهنگی دفاع مقدس است و شایسته است از تعدادی از مدیران و کارگران این پروژه در صحن علنی شورای شهر تقدیر شود چرا که ما به وجود چنین عزیزانی که اینگونه زحمت می‌کشند افتخار می‌کنیم.

وی افزود: تشویق این عزیزان می‌تواند موجب سرعت بخشیدن به ادامه کار باشد.

مهدی چمران با بیان اینکه تقدیر از کارگران و مدیران تونل نیایش را بعد از بهره برداری کامل از تونل انجام خواهیم داد گفت: دستان تک تک این عزیزان را می‌بوسیم از کارگر تا مهندس خدمت بزرگی به کشور می‌کنند که ان شاء الله مورد لطف اللهی قرار بگیرند ما هم در خدمتشان هستیم.

کد خبر 201749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز