همشهری آنلاین: شهردار تهران پس از افتتاح تونل نیایش گفت: با تکیه بر فرهنگ دوران دفاع مقدس و کار بسیجی توأم با عقلانیت و خودباوری دست به دست یکدیگر داده و تونل نیایش را احداث کردیم.

به گزارش تهران سما، دکتر محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح تونل نیایش گفت: به نام خدا و به یاد امام (ره) و شهدا، بهره‌برداری از تونل نیایش را که هدیه‌ای است از طرف جامعه کارگری و مهندسی کشور و از طرف جامعه مدیران جهادی که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس کار را پیش بردند، به ملت عزیز و مردم شریف و متدین تهران اهدا می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری از تونل را در این روز عزیز آغاز می‌کنیم که با تلاش مجاهدانه جوانان و مهندسان و مدیران کشورمان به انجام رسیده است که امیدوارم تلاش آن‌ها ذخیره‌ای برای آخرت‌شان و خدمتی بی‌منت برای مردم باشد.

شهردار تهران با اشاره به آغاز احداث این تونل در خرداد 90 گفت: شاید آن روز از من گرفته تا مهندسان و کارگران که تابلوی احداث را نصب کردیم، باور به اجرای این کار داشتیم اما می‌دانستیم که کاری سخت است ولی با تکیه بر فرهنگ دوران دفاع مقدس و کار بسیجی توأم با عقلانیت و خودباوری دست به دست یکدیگر داده و تونل نیایش را احداث کردیم.

وی افزود: این تونل از نظر زیبایی، زمان ساخت و کیفیت یکی از تونل‌های مشخص و تعریف‌شده در دنیا است و استانداردهای روز دنیا را دارد که توسط مهندسان این کشور هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

قالیباف افزود: تونل جنوبی نیایش نیز آماده بهره‌برداری است اما چون ترافیک حجم گسترده‌ای خواهد داشت و این بخش از تونل به پل طبقاتی صدر متصل می‌شود به دلیل مسائل ایمنی باند جنوبی تونل نیایش بعد از اتمام احداث پل صدر بازگشایی شده و مردم از آن استفاده خواهند کرد.

کد خبر 201683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز