همشهری‌آنلاین: سردار احمدی‌مقدم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وحدت بین مسئولان و مردم تأکید کرد.

فارس نوشت: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی وظیفه ملی و دینی ما است و در این روز به یاد راهپیمایی‌های دوران انقلاب و تجدید خاطره و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب در این راهپیمایی شرکت کردیم.

وی در ادامه گفت: با شرایطی که دشمنان با ایجاد تهدید‌ها و تحریم‌های مختلف برای کشورمان ایجاد کرده‌اند شاهد حضور پرشور و باورنکردنی مردم در راهپیمایی‌های سراسر کشور هستیم و پیام مردم برای مسئولین این است که مشکلی با نظام ندارند و فقط از مسئولین توقع همکاری با مردم و همانطور که در راهپیمایی شرکت می‌کنند مسئولین باید هر چه بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنند تا زندگی مردم بهتر شود.

سردار احمدی‌مقدم در خصوص حفظ آرامش و وحدت بین مسئولین و مردم گفت: حفظ آرامش و خویشتن‌داری و توجه به اینکه نگاه دشمن به ما است و توجه دشمن عمدتا به شکاف‌ها، نقاط ضعف و اختلافات داخلی است باید با همدلی در صحنه کنار هم باشیم.

وی در ادامه گفت: طبیعی است که اگر مسئولین با هم اختلاف داشته باشند مردم در مجموع به حساب ناکارآمدی نظام می‌گذارند البته اختلاف سلیقه و نظر در نظام مردم‌سالاری طبیعی است و آنچه منطق دقیق‌تر و قابل قبول‌تر برای مردم داشته باشد مورد پسند است اما قواعد باید رعایت شود و به تنش و درگیری در جامعه تبدیل نشود.

سردار احمدی‌مقدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را موقعیت خوبی برای مسئولین اعلام کرد و گفت: در راهپیمایی مسئولین در کنار مردم می‌توانند با هم تعامل داشته باشند که احساس خوب برای مردم و برای مسئولین نظام و پیوند‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 200825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز