همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس می‌گوید برای او پرسپولیسی فاجعه‌بار به ارث رسیده است. او همچنین پس از یازدهمین تساوی این تیم می‌گوید از بعضی بازیکنان تیمش دلگیر است.

گل محمدی

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و نفت تهران درباره این دیدار گفت: طبعا از نتیجه راضی نیستم چرا که برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم. با این حال به علت تغییرات زیادی که نسبت به بازی‌های گذشته داشتیم نتوانستیم با تمام ظرفیت‌مان در این دیدار حاضر شویم. در این بازی چهار بازیکن ملی‌پوش ما به طور کامل آماده نبودند و تیم نفت تهران هم در چهار بازی اخیرش پیروز شده بود و به همین دلیل با روحیه‌ای مضاعف در این دیدار حاضر شده بود.

او در ادامه افزود: بر اثر یک غفلت در دقیقه یک این دیدار گل خوردیم که من به همین دلیل از بازیکنانم گله‌مندم ولی خدا را شکر توانستیم بازی را در ادامه اداره کنیم و گل تساوی را هم به ثمر برسانیم. بازیکنان نفت تهران از این نتیجه راضی بودند و با تعداد بالایی در دفاع شرکت می‌کردند. در نتیجه این دیدار با تساوی به پایان رسید. با این حال فکر می‌کنم در جام حذفی انگیزه بازیکنان ما بیشتر است و نتیجه بهتری می‌گیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اخراجش در این دیدار گفت: انصاری فرد در این دیدار خطا نکرد و در حالی که تیم در حال حمله بود، داور خیلی راحت خطای او را گرفت و به او کارت داد به همین دلیل بسیار عصبی شدم و به داور اعتراض کردم. از داوری آنقدر حرف و حدیث ایجاد شده و از مشکلات داوری گفته شده که این بار اول نبود. با این حال اینجا هیچ کس بدهکار نیست و همه طلبکار هستند.

او در پاسخ به اینکه آیا توهینی به داور کرده است گفت: شاید چیز خاصی گفته باشم. نمی‌دانم ولی مطمئنا توهین نکرده‌ام و به هر حال با همین داورها باید کار را ادامه دهیم. این کیفیت فوتبال ما و داوری ماست. هر دو در یک سطح هستیم و توقعی نباید داشته باشیم.

گل‌محمدی در ادامه گفت: ما در تمرین‌ها همه آنچه را که باید انجام دهیم به طور تمام و کمال انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا انگیزه به بازیکنان‌مان بدهیم. به همین دلیل از بعضی از بازیکنانم دلگیرم. این کیفیتی که دیدیم کیفیت ما نیست. ما باید با کیفیت بالاتری در زمین حاضر شویم. متاسفانه در لیگ برتر از لحاظ انگیزه در سطح پایین‌تری قرار داریم و باید بازیکنان ما تلاش‌شان را بیشتر کنند و انگیزه داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در پرسپولیس قدیم بازیکنان با تعصب بیشتری در زمین حاضر می‌شدند ولی در حال حاضر با توجه به تعویض‌های متعدد سرمربیان در پرسپولیس بازیکنان تنها در چند هفته نخست حضور سرمربی بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند آیا راهکاری برای این مسئله اندیشیده است گفت: این درست است که در چند سال اخیر چند مربی پرسپولیس عوض شده‌اند. به هر حال این مشکلات دامن‌گیر ما شده و یک پرسپولیس فاجعه به ما به ارث رسیده است. بازی‌ها ضعیف بوده ولی این را هم بگویم که ما در سه مسابقه اخیرمان که با تساوی به پایان رسیده، با تیم‌های صدر جدول مانند استقلال یا فولاد و حتی همین نفت تهران که فکر می‌کنم پنجم جدول باشد بازی کرده‌ایم و این انتظار که پرسپولیس باید همه این تیم‌ها را شکست بدهد انتظار زیادی است. مهم این است که بازیکنان ما کیفیت لازم را دارند و حالا اینکه چرا به نتیجه نمی‌رسند و آیا مشکل‌شان با مدیریت قبلی باشگاه است یا مسائل انگیزه‌ای است من نمی‌دانم. به هر حال در این چند سال گذشته پرسپولیس فاجعه‌بار بوده است. من امیدوارم در جام حذفی به خودمان تکانی بدهیم و کیفیت بهتری را به نمایش بگذاریم و البته این را هم قبول دارم که اگر تمام انگیزه‌مان را به جام حذفی انتقال دهیم از کیفیت کلی لیگ ما کم می‌کند ولی بازیکنان ما باید تلاش‌شان را بیشتر کنند.

کد خبر 200772
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز