یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه حوادث: تاجر ایرانی مقیم یکی از کشورهای اروپایی وقتی برای دیدن بستگانش به تهران سفر کرده بود، دست به قتل دختر 14ساله‌اش زد.

صبح چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه سال‌جاری، قاضی شهریاری، بازپرس ویژه قتل تهران از طریق مأموران کلانتری 128 در جریان قتل دختر نوجوانی در خانه‌ای در تهران نو قرار گرفت و همراه با مأموران راهی آنجا شد. اعضای تیم تحقیق به محض ورود به خانه در اتاق خواب با جسد دختر 14ساله‌ای روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود و احتمال می‌رفت بر اثر خفگی به کام مرگ رفته باشد. در نخستین مرحله از تحقیقات مشخص شد که عامل قتل کسی جز پدر قربانی نیست که در همان محل حادثه با دستور قاضی شهریاری بازداشت شد.

وی در بازجویی‌ها گفت: من تاجر هستم و در حدود 25سال پیش همراه همسرم به یکی از کشورهای اروپایی رفتیم. در آنجا صاحب دو دختر شدیم و چون دوست داشتیم که فرزندانمان با فرهنگ ایرانی بزرگ شوند، برای همین سعی می‌کردیم سالی یک‌بار به ایران سفر کنیم. اینطوری آنها با فرهنگ ایرانی آشنا می‌شدند اما با وجود این، دختر کوچکم (مقتول) خیلی من و مادرش را اذیت می‌کرد.

او دختر سرکشی بود و به ما که پدر و مادرش بودیم بی‌احترامی می‌کرد. حتی مسئولان مدرسه اروپایی که دخترم در آنجا تحصیل می‌کرد از رفتارهای عجیب او گله داشتند. وی ادامه داد: من و همسرم بارها او را تنبیه کردیم اما فایده‌ای نداشت تا اینکه چند وقت پیش من و همسرم به همراه دختر کوچکمان برای دیدن بستگانمان به تهران آمدیم. شب حادثه من و دخترم خانه خواهرم مهمان بودیم و همسرم نیز به خانه خواهرش رفته بود.

آن شب با دخترم بر سر مسئله‌ای دچار مشاجره شدم. او با لحن بدی با من صحبت کرد، من هم عصبانی شدم و به او سیلی زدم، اما او دست بردار نبود. برای اینکه او را آرام کنم صورتش را روی بالشت قرار دادم تا اینکه صدایش قطع شد. من فکر کردم آرام شده است؛ برای همین به اتاق دیگری رفتم و خوابیدم. صبح که بیدار شدم هرچه دخترم را صدا کردم جواب نداد. ناباورانه به اتاق خواب رفتم و متوجه شدم که او به کام مرگ رفته است. من اصلا قصد کشتن او را نداشتم.این مرد بعد از اعتراف به جنایت با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات از وی ادامه دارد.

کد خبر 199267
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز