همشهری آنلاین: رییس فراکسیون روحانیون مجلس، وحدت اصولگرایان در انتخابات را محور دیدار این فراکسیون با آیت‌الله مهدوی‌کنی خواند.

رضا آشتیانی عراقی درباره زمان دیدار فراکسیون روحانیون مجلس با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: ما نامه اول را نوشته بودیم آقای سالک مستقیما با آیت‌الله مهدوی کنی صحبت کرده و اعلام داشته‌اند که مانعی برای این دیدار وجود ندارد، ولی ظاهرا دفتر که برنامه‌های ایشان را تنظیم می‌کند، در ارسال جواب تعلل کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است، درباره علت این امر افزود: آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری است و مشغله‌هایی دارد، البته ما هم گلایه‌ای نداریم و کارها را دنبال می‌کنیم تا این دیدار به زودی انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره محوریت این دیدار توضیح داد: فراکسیون روحانیون مجلس با بزرگان کشور مانند آیت‌الله مهدوی کنی که رییس مجلس خبرگان رهبری است و سایر مراجع و فضلای کشور نشست‌هایی خواهد داشت تا اعلام کنند روحانیون مجلس در خط ولایت، روحانیت و مرجعیت هستند و کارهای ما نیز در این راستاست.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: نظر آیت الله مهدوی کنی در مورد انتخابات ریاست جمهوری را نیز جویا خواهیم شد تا چه وظیفه‌ای را برای ما تعیین می‌کنند و چه باید کرد که اتحاد مناسبی بین اصولگرایان صورت گیرد تا مشکلی در آینده ایجاد نشود.

کد خبر 198269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز