سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از مانورهای مشترک نیروهای هوایی 100کشور جهان در اراضی اشغالی برای آمادگی جهت مقابله با تحولات غیرمترقبه در سوریه پرده برداشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه القبس کویت، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی فاش کرد: 100کشور جهان هم‌اکنون در حال انجام مانورهای مشترک با نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی هستند تا آمادگی لازم را کسب کنند.در این گزارش همچنین اعلام شده است که تمرینات مذکور به‌منظور آن است که درصورت استفاده سوریه از سلاح شیمیایی یا قاچاق سلاح‌های شیمیایی از این کشور، آمادگی حمله به سوریه را داشته باشند. همچنین در گزارش مذکور آمده است که 100هواپیما از 100کشور وارد فرودگاه تل‌آویو شده و این مانورها در حال حاضر در اراضی اشغالی و با هدف تبادل اطلاعات و همکاری و هماهنگی مشترک جهت آمادگی برای حمله احتمالی صورت می‌گیرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش از فاش کردن نام کشورهایی که در این مانور شرکت دارند خودداری و فقط تأکید کرد که تمرینات مذکور بزرگ‌ترین مانور مشترک کشورهای جهان است و در آن از انواع مختلف هواپیماهای جنگی ازجمله اف- 16، اف-15و میگ 29استفاده شده و از هواپیماهای اسرائیلی رادارگریز نیز استفاده می‌شود.

کد خبر 197302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز