همشهری آنلاین- علی کدخدازاده: "خب، آماده‌ای، بزن بریم." و با این جمله راننده اتومبیل را روشن می‌کند و به اصطلاح به دل جاده می‌زند. اما رسیدن به این جمله مقدماتی می‌خواهد.

در فصل زمستان فقط نوع کفش و لباس ما تغییر نمی‌کند بلکه جاده هم تغییراتی به خود می‌بیند و اتومبیل ما هم به تجهیزاتی نیاز دارد. اگر حوصله کردید این مطلب کوتاه به شما برای سفر در زمستان کمک خواهد کرد.

رانندگی در فصل زمستان خیلی زیباست اما این زیبایی به شرط رعایت یک سری استانداردهای سفر قابل تحقق است. همکاران من در بخش چانک های همشهری آنلاین، یک سری استانداردها و مفاهیم ضروری برای رانندگی را در قالب آشنایی با نکات ایمنی در رانندگی تهیه کرده‌اند که خواندن آن برای هر راننده‌ای مفید است.

در این مجله که ترکیبی از مجموعه اطلاعات است شما می‌توانید با گستره وسیعی از ضرورت‌ها و نیازهای یک رانندگی مطمئن در جاده‌ها و فصول مختلف آشنا شوید. مثلا الان که در فصل زمستان قرار داریم شما در این مجله می‌خوانید که اگر باران ببارد چطور باید رانندگی کرد. این موضوع در قالب یادداشتی با نام آشنایی با نحوه رانندگی در باران برای شما تهیه شده است. یا مثلا شاید تا به حال نمی‌دانستید که دید بهتر هنگام رانندگی در باران با استفاده از عینک‌ پولارایز تحقق می‌یابد.

یکی دیگر از خواندنی‌های این مجله در باره فرار از برف است که با عنوان چطور رانندگان در برف نخواهند ماند، به شما عرضه می‌شود. گاه هم شاید شما در برف نمانید اما ماشین رفیق شما شاید در برف گیر کند و یا در جاده با خانواده‌ای مواجه شوید که اتومبیل‌شان در برف گیر افتاده است در این صورت مطلب چطور با ماشین‌های در برف مانده رفتار کنیم؟ حتما به کارتان می‌‌آید.

و در نهایت بد نیست قبل از شروع هر سفری در زمستان چند دقیقه وقت بگذارید و از سایت ما و مجله‌ای که خبرش را به شما دادم مطلب آشنایی با توصیه‌های ایمنی برای سفر در روزهای سرد زمستانی را بخوانید. باور کنید ضرر نمی‌کنید.

به هر حال یک بار دیگر به شما که اهل سفر جاده‌ای هستید توصیه می‌کنیم قبل از هر سفری در هر فصل سری به مجله آشنایی با نکات ایمنی در رانندگی در سایت ما بزنید

سفر خوشی برای شما آرزومندیم.

کد خبر 195908
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز