همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح 6 بازار میوه و تره بار خبر داد و گفت: با احداث این بازارها علاوه بر 15میدان اصلی، تعداد بازارهای میوه و تره بار به 169 مورد افزایش یافت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار حسین صفایی افزود: از مهمترین درخواست‌های شهروندان ایجاد بازارهای میوه و تربار است، به همین دلیل و با توجه به سیاست‌های سازمان میادین میوه و تره بار و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در ارائه خدمات، 6 بازار جدید دیگر در مناطق مختلف شهر تهران احداث و به بهره‌برداری رسید.

صفایی افزود‌: این بازارها شامل بازارهای کارون، حکیمیه، جلفا، چیتگر، شهیدرجایی و پیامبر است که به ترتیب در مناطق 10، 4 ، 7، 22 ، 18 و 5 واقع شده‌اند.

صفایی افزود: بازار کارون در خیابان کارون بالاتر از خیابان دامپزشکی؛ بازار حکیمیه در اتوبان شهید بابایی، جاده تلو، میدان فاز یک حکیمیه، انتهای بلوار، محل قدیم بازار؛ بازار جلفا در خیابان جلفا، نبش کوچه پاکروان؛ بازار چیتگر در پارک چیتگر، ورودی شهرک گلستان، خیابان نسیم 16غربی، کوچه بهاران؛ بازار شهید رجایی در شهرک ولیعصر، خیابان سجاد شمالی، میدان زاهدی، خیابان حسینی و بازار پیامبر در خیابان اشرفی اصفهانی، 20 متری پیامبر، نبش شاهد قابل بهره‌برداری است .

صفایی تصریح کرد: در این بازارها علاوه بر عرضه میوه و تره بار و ارزاق عمومی، اقلام پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و ... نیز برای تامین سایر اقلام شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: این بازارها در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهند شد.

کد خبر 194419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز