همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه ساعات کاری مراکز عرضه دام بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش خواهند یافت، از تعطیلی میادین میوه و تره بار طی این روزها خبر داد.

حسین صفایی با اشاره به سالروز شهادت سالار شهیدان و یاران شان، گفت: کلیه بازارها و میادین میوه و تره بار در این روزها تعطیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز ثابت عرضه و ذبح دام بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: مراکز حکیمه، بزرگراه امام‌رضا(ع) و احمدآباد مستوفی که مراکز ثابت عرضه دام بهداشتی در تهران هستند، همزمان با ایام عزاداری به شهروندان خدمات ارایه خواهند داد.

صفایی با بیان این که ساعت کار این مراکز نیز در این روزها افزایش خواهد یافت، افزود: در روزهای نهم و دهم محرم این مراکز از 8صبح تا پاسی از شب آماده ارایه دام بهداشتی به شهروندان هستند و علاوه بر این ایام خاص، در روزهای قبل و بعد از این ایام هم این مراکز آمادگی کامل را از تمامی جهات دارا هستند تا شهروندان برای تهیه دام به منظور ادای نذورات با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه 20دامپزشک طی این روزها در این مراکز فعالیت می‌کنند، افزود: در ایام عزاداری ماه محرم و به دلیل مراجعه زیاد شهروندان به مراکز عرضه دام، تعداد دامپزشکان این مراکز برای معاینه دام افزایش خواهد یافت. زیرا براساس تجربه سال‌های گذشته، در روز تاسوعا و یک روز قبل از آن، مراجعه شهروندان به این مراکز به منظور تهیه دام، بیشتر شده و همچون روز عید قربان خواهد بود. به همین دلیل هم این تعداد دامپزشک را به خدمت گرفته‌ایم تا کار شهروندان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

قدرت گودرزی، مدیرعامل فروشگاه های شهروند نیز با اشاره به سنت هر ساله برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان اظهار‌ کرد: این سوپرمارکت بزرگ شهری همچون سال‌های گذشته در روزهای نهم و دهم محرم تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که قبل و بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی این مجموعه آمادگی خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی را خواهد داشت و مردم می‌توانند تمامی اقلام مورد نیازشان اعم از برنج، گوشت، روغن، ظروف یکبار مصرف و .... را که برای ادای نذورات شان در این ایام به آن احتیاج دارند، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مجموعه خریداری کنند.

کد خبر 191793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز