همشهری‌آنلاین: داماش گیلان در دومین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر با یک گل از سد گهر دورود گذشت و پیکان هم مقابل ذوب آهن به تساوی 2 بر2 دست یافت.

league

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دومین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت بین دو تیم داماش گیلان و گهر دورود آغاز شد.

نماینده لرستان در دقیقه 25 بازی صاحب یک موقعیت پنالتی شد اما مجید باجلان این توپ را از دست داد. در ادامه نیز محمود شفیعی در دقیقه 75 از این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا بدشانسی‌های گهر همچنان ادامه داشته باشد.

دو دقیقه پس از اخراج بازیکن گهر، شاگردان حمید درخشان از 10 نفره بودن حریف‌شان استفاده کردند و علیرضا نظیف‌کار گل داماشی‌ها را وارد دروازه گهر کرد.

پیکان مقابل ذوب آهن

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام یک دیدار آغاز شد که طی آن پیکان مقابل ذوب آهن به تساوی 2 بر2 دست یافت. در این دیدار محمدرضا طهماسبی هر دو گل شاگردان ویسی را به ثمر رساند اما محمدی و صادقیان با گلزنی مانع از ثبت نهمین شکست فصل ذوبی‌ها شدند.

در سایر دیدارها پیکار تیم‌های داماش گیلان و گهر دورود تا دقیقه 85 با یک گل به سود داماش در حال پیگیری است و تراکتورسازی نیز تا دقیقه 60 نخست با نتیجه‌ی 2 بر یک سپاهان را در اصفهان شکست داده است.

آخرین دیدار روز پنجشنبه ساعت 18 بین تیم‌های استقلال و نفت تهران برگزار می‌شود.

در جدول ردخه‌بندی پیکان با تساوی مقابل ذوب آهن 15 امتیازی شد و جای پرسپولیس را در رده یازدهم جدول گرفت. ذوبی‌ها نیز که امسال شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند با 11 امتیاز در همان رده 16 باقی ماندند.

کد خبر 189046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز