همشهری آنلاین: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در شهر حلب سوریه، تصریح کرد: حامیان خارجی و تامین کنندگان سلاح و مواد انفجاری برای گرو‌ه‌های تروریستی، در این جنایت سهیم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به انفجارهای اخیر در شهر حلب، اقدام گروه‌های تروریستی را که با مقاصد ضد بشری به وقوع پیوسته، به شدت محکوم و با خانواده‌های قربانیان حوادث مزبور ابراز همدردی کرد.

وی ارتکاب چنین جنایات هولناکی را نمایانگر ضعف و استیصال گروه‌های تروریستی در مقابل اراده راسخ ملت سوریه دانست و تأکید کرد: اینگونه اقدامات، عزم و اراده ملت مقاوم سوریه برای صیانت از آرمان‌های بلند پایداری در برابر تجاوزات بیگانگان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

امیرعبداللهیان همچنین افزود: بی تردید حامیان خارجی و تامین کنندگان سلاح و مواد انفجاری برای این گرو‌ه‌ها، در این جنایت سهیم هستند.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام فراگیر برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مشکل سوریه، تداوم ثبات و امنیت منطقه را در گرو التزام همسایگان سوریه در کنترل مرزهای همجوار با این کشور دانست.

کد خبر 186780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز