مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۹:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: موسسه همشهری در یک اقدام بی نظیر در تاریخ انتشار کتاب سال، همزمان با نمایشگاه مطبوعات سال 86 "همشهری سال 85" خود را منتشر می کند.

احمد توکلی سردبیر همشهری سال در گفت و گو با همشهری آنلاین گفت: علاوه بر سرعت در انتشار همشهری سال سعی شده است استانداردهای" کتاب سال" در این مجموعه رعایت شود.

"در این مجموعه علاوه بر روزشمار سال که بطور کاملا موجز آورده شده، در مجموعه پرونده‌هایی، رویدادهای مهم سال مورد بررسی قرار گرفته است؛ بطوری که مخاطب با مطالعه آن می تواند به یک جمع بندی از دستاوردهای یک سال گذشته در بخش های مختلف دست پیدا کند."

به گفته توکلی، این کتاب که همزمان، بخش اعظم آن مراحل آماده سازی و چاپ را طی می‌کند، از فصل های اجتماعی، فرهنگ و هنر، سیاست، موضوعات شهری، علمی، اقتصادی و ورزشی برخوردار است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه ممکن است، هنوز سال تمام نشده، وقایع و رویدادهای سال را زیر چاپ فرستاد،گفت، فرم آخر کتاب که شامل وقایع دهه پایانی اسفند ماه است تا دوم فروردین ماه آماده و بدست چاپ سپرده خواهد شد.

"پرونده هسته ای، اصل 44، بررسی انتخابات شوراها و خبرگان، اعدام صدام حسین، جنگ سی وسه روزه لبنان، موضوع فلسطین، جشنواره های مختلف فجر، موفقیت های علمی کشور، فوتبال در سال 85، جام جهانی، موضوعات اجتماعی و شهری،و بسیاری مطالب مهم و خواندنی درمجموعه همشهری سال به قلم روزنامه نگاران مطرح هر حوزه نوشته شده است."

سردبیر همشهری سال، اظهار امیدواری کرد، با توجه به گستردگی و اهمیتی که رویدادهای 85 داشته، و حساسیت های مترتب برآن، و سرعت در انتشارکتاب، این مجموعه بتواند رضایت خوانندگان آن را بدست آورد.

همشهری سال در 450 صفحه با دوجلد سخت و شومیز، تمام رنگی منتشر می شود.

کد خبر 17827

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز