رئیس سازمان میراث فرهنگی در بازدید از یک هتل در حال احداث در شمال غرب تهران بار دیگر بر جذب 7.5 میلیون گردشگر به کشور تأکید کرد .

گردشگران خارجی

و این در حالی است که جامعه‌ تورگردانان ایران در دیدار با تعدادی از رایزنان بازرگانی ایران در خارج کشور درباره چالش‌های گردشگری ایران، ساماندهی گردشگری سلامت، فعال کردن دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری در خارج از ایران و همچنین استفاده از ظرفیت شبکه‌های ماهواره‌‌ای ایران برای انجام تبلیغات، به تبادل نظر پرداخته‌اند.

خبرگزاری ایسنا گزارش داد که اعضای جامعه تورگردانان کشور با اعتقاد به اینکه تا زمان فعال شدن نماینده‌ خاص برای گردشگری، لازم است نماینده‌ای مرتبط با این حوزه، موضوع گردشگری را از طریق سفارتخانه‌ها پیگیری کند، با تعدادی از رایزنان بازرگانی ایران در خارج از کشور دیدار کردند. محمدعلی واقفی عضو هیأت مدیره جامعه تورگردانان نیز که در دیدار با بازرگانان ایرانی در خارج از کشور حضور داشت گفت: تجربه دو سال گذشته نشان می‌دهد، این تعامل بهتر نتیجه می‌دهد.

واقفی گفت: از سازمان توسعه تجارت نیز درخواست کردیم هر وقت رایزنان بازرگانی در ایران حضور داشتند، یک نشست مشترک با جامعه تورگردانان برگزار کنند تا دو طرف با زمینه‌های جذب گردشگر و ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند.

کد خبر 177288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز