یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: توزیع کارت هوشمند و کاربرد آن در شبکه توزیع سوخت بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و کسانی که تا کنون کارت سوخت آنان تحویل نشده است هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد : در حال حاضر مراکز عرضه سوخت با کارت هوشمند در حال افزایش است و در اکثر شهرهای استان تهران در حال انجام است و بزودی کار عرضه در دیگر استان‌ها نیز آغاز خواهد شد.

در زمینه توزیع کارت نیز مدیر‌پست پیشتاز اعلام کرد: توزیع کارت به‌رغم تراکم کار در زمان عید و افزایش مرسوله های پستی بخوبی انجام می شود ولی از ابتدای سال جدید توزیع کارت با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد :دارندگان خودرو در صورت تمایل می توانند برای پیگیری کارت خود به نشانی مراکز هشت‌گانه پستی مراجعه کنند و یا تا پیش از پایان سال 85 در طول روز و تا ساعت 24 با شماره های تلفن پست پیشتاز 66469500،66469973 و64552235 تماس گرفته و مراحل توزیع کارت سوخت خود را پیگیری کنند.

افشین احمد زاده  همچنین تاکید کرد: به رغم اینکه در حال حاضر توزیع با سرعت مناسبی ادامه دارد و توان توزیع از سوی پست به 200 هزار کارت در روز رسیده است ولی برخی افراد که هنوز کارت خود را دریافت نکرده و یا اطلاعات آنان در مراکز پستی موجود نیست می‌توانند با تلفن خدمات پلیس در این زمینه به شماره9 -88675150  تماس برقرار کنند و مراحل صدور کارت و شماره پست پیش تاز مرسوله خود را دریافت کنند.

کد خبر 17594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز